15 lis 2014

Październikowe wyzwanie rysownicze od Catastrophe Waitress

Pogoda za oknem ponura jak na listopad przystało, a ja przybywam do was z zaległym wyzwaniem od  Catastrophe Waitress. Tu spis zadań na październik.
 Miałam to już narysowane dawno, ale ciągle zapominałam zabrać i zeskanować. Bo robienie zdjęć rysunkom nie jest najlepszym pomysłem. xD
Czyli lecimy po kolei. Abstrakcją jest ni pszczoła, ni osa, jakiś tam sobie pasiasty owad z dziwnymi wzorkami.
Mam nadzieję, że co do wiersza nie jest trudno odgadnąć. To "Raven" Alana Edgara Poe. Miałam go narysować na popiersiu, ale po kilkudziesięciu nieudanych szkicach zrezygnowałam. Miałam koszmarne trudności z proporcjami.
Ja nie mam jednego ulubionego serialu. :D A teraz zadanie dla was. Jakie seriale rozpoznajecie? :)
Ostatni rysunek na literę M. Tęsknie za wodą jak wszystkie diabli, więc morze było dla mnie oczywiste. Niestety coś się wkradło pod kartkę i przy malowaniu powstał taki nieciekawy ślad. :|





 Dorzucam wam dwa rysunki, które poczyniłam przy okazji wyzwania. Pierwszy miał być abstrakcją, ale jakoś tak zrezygnowałam. Tak czy siak podoba mi się, bo udało mi się narysować twarz. :D
Jelonka rysowałam w irytujących warunkach, z wielgachnym labradorem ciągle mnie szturchającym i proszącym o jedzenie, z rozdartymi kuzynami ciągle wpadającymi mi do pokoju oraz matematyką dyszącą nad karkiem. Ale jestem zadowolona z niego. Na żywo wygląda jakoś tak lepiej niż na tym skanie i zaraz go sobie przywieszę na ścianę, żeby podziwiać, że jednak potrafię coś nieco rysować. :D




Zwijam się rysować dalej. Może stworzę kolejne szkice biżuterii. :D
Miłego dnia!
Całuję ;*

9 komentarzy:

  1. najbardziej podoba mi się jelonek :) fajne są takie wyzwania ale nie dla mnie bo za grosz talentu nie mam XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne rysunki, a jelonek rzeczywiście świetny. Czy dobrze mi się wydaje, że jednym z seriali jest Doctor Who? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę, chyba nie znam żadnego z seriali, które narysowałaś :O Ale rysunki wyszły super... I to nawet w większej ilości niż zakładało wyzwanie! :))))
    Już lecę dodać link do posta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rysunki ! :D ja niestety do dnia dzisiejszego maluje jak 3 letnie dziecko - zero talentu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rysunki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D