12 lut 2015

Inspiracje #39 - tłusty czwartek

Ile już pączków opuściło świat? Przyznawać się. ;) Ja nie zjadłam ani jednego, ale chleb z miodem zaliczyłam do słodkości i wystarczy mi. :D Nie ogarniam jak można się czepiać kogoś kto nie je słodyczy. Co z tego, że tradycja i po prostu nie wypada nie zjeść pączka. To tak jakby ktoś namawiał mnie do zjedzenia hamburgera, od którego na sam widok mnie mdli. Ostatnio wróciłam do jedzenia słodyczy, ale tylko tych dobrych. Ciasteczka z cukierni? Nie dziękuję. Pączki z cukierni? Wolę postać nad garem i sama je zrobić w świeżym tłuszczu. Kołuję trochę i piszę bez składu, ale się zirytowałam na kogoś i tu się wyżywam. :X
Trochę niam-niam inspiracji, bo pogoda mnie nie rozpieszcza, a słońce uparcie się przez chmury nie chce przebić i każda próba zrobienia zdjęć podnosi mi ciśnienie oraz powoduję ochotę rzucenia czym ciężkim w dal. :X Są dwa ukryte zdjęcia nie słodyczy wyglądające jak słodycze. Ktoś wie? :D

 

add a caption'


 

Follow me for more HD picture of your fav. food ! :) 

cookies 

✿ r o s y blog | via Tumblr 

.

cookie pizza <3 | via Tumblrl

donut 

Donuts with chocolate :$ 

Untitled 

Gingers Rule the World | via Tumblr

Idę teraz głęboko porozmyślać nad przyszłością. Jednak na tworzeniu biżuterii raczej daleko nie zajadę. :( Muszę przemyśleć co innego mogłabym jeszcze robić.
Nie przeszkadza wam muzyka z odtwarzacza? Specjalnie zrobiłam cicho, żeby nawet przy głośnym słuchaniu własnej muzyki moja was nie zaskakiwała. ;)
Miłego dnia! 
Całuję ;*

8 komentarzy:

  1. 4 i 6. Zgadłam ? :)

    Ja zjadłam dwa pączki chociaż ich nie lubię. Pewnie jakby mi się chciało (albo jakbym miała robić dla więcej niż dwóch osób) to bym sama usmażyła pączki, ale jestem leń ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadałaś. :D W nagrodę masz ode mnie wirtualny uścisk *tuli bardzo* :3

      Usuń
  2. Muzyka bardzo miła ;)
    A zdjęcia trudno rozróżnić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. 6 i 10? :)

    A muzyka fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 i 4
    Ja zjadłam dwa pączki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stawiam na 4 i 6
    Ja już dwa zjadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I jak tu dbać o linię? :D Ale smakowitości :D

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D