6 lut 2015

Karnawał się kończy

Cały garnek karmelowego budyniu polanego sosem waniliowym zniknął. Tak wygląda głodna Zuza. Nie ma ograniczeń. :X Do tego cały pierwszy sezon "Glee", skaczące koraliki oraz znikający scyzoryk. Trochę bardzo nie chce mi się być bardziej kreatywną, za to jestem w pełni zadowolona. :) No, pomijając fakt, że nie mogę mówić, ale głos dzisiaj do niczego mi nie jest potrzebny.
Karnawał się kończy, a ja dopiero teraz przecknęłam się, że mogę stworzyć takie kolorowe przypinki bądź inne elementy biżuterii. Cóż, mam zapłon jak diesel na mrozie. :<  Rzadko nadążam za świętami i dlatego będę się trzymać tych moich pór roku. :D
Piórka i trochę błysku. Ma dwa centymetry i kojarzy mi się jakoś tak uroczo. :3




W sumie skoro uwierzyłam w siebie to mogłabym spróbować wziąć udział w jakimś wyzwaniu. Tylko nie znam żadnych stron tego typu. Muszę wyruszyć na poszukiwania póki jest jeszcze widno, bo nie lubię lepić wieczorami. :D
Fioletowy kolor z włosów schodzi, ale postanowiłam wytrzymać cały luty i nie farbować się. I żeby dotrzymać obietnicy resztka różowej farby zostaje schowana i zapieczętowana. Dam radę do pierwszego marca. :3 Albo nie dam i umówię się do fryzjerki na tęczowy kolor. :D
Miłego dnia!
Całuję ;*

7 komentarzy:

  1. Fajny :).
    Jest parę blogów, które mają teraz otwarte wyzwania: Modelina Moje Hobby, Kreatywny Kufer, Szuflada...

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się pomysł na taki pierścionek :3
    Meh, ja nawet nie zwróciłam uwagi na to, że był jakiś karnawał :I

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowe! :D
    Ślicznie wygląda *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł z tym pierścionkiem :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł :) Pierścionek świetnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D