22 lip 2013

Inspiracje # 20

W czerwcu zapomniałam o moich comiesięcznych inspiracjach, ale teraz pamiętałam. Pomijam fakt, że przypominało mi się przez brak zdjęć. xD
Jakoś nie mam weny do rozpisywania się. Zostawiam was z obrazkami, a ja udaję się pozałatwiać parę spraw. :)

Poodle Stalkers - Samantha Wills 

Poodle Stalkers 

DIY: Small bottle necklace | Marte Ravn Tovik 

The Mad Twins 

 Pearl Kinda Girl | via Tumblr

Summer | via Tumblr 

Beach 

Bikini and nails. | Summer Sun 

#from sea 

• Instagram 

Jest lato. Mam katar, a po zjedzeniu lodów boli mnie gardło. Wtf? -.-'
Całuję ;*

7 komentarzy:

  1. Inspirujące inspiracje! Ty masz katar i boli cię gardło a ja dstałam zapalenia garda więc jesteśmy już dwie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też jakiś katarzysko dopadł :/ Buteleczki 0,0

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie martw się, bo ja kilka dni temu właśnie tak okropnie się czułam, bo miałam katar i gardło mnie bolało ;/
    Ciągle poluję na taki naszyjnik z karuzelą, ale nigdzie nie mogę znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W lata najlatwiej o chore gardlo :p

    OdpowiedzUsuń
  5. to ostatnie zdjęcie z muszelkami we włosach, coś pięknego! :) dopiero teraz zobaczyłam że też jesteś z Tomaszowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę inspirujące zdjęcia. : ) Skorzystam. ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. 36 yr old Human Resources Assistant IV Ferdinande Tear, hailing from North Vancouver enjoys watching movies like Yumurta (Egg) and Brazilian jiu-jitsu. Took a trip to Historic Centre of Mexico City and Xochimilco and drives a Impala. Szczegoly

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D