26 lip 2013

Kolczyki eleganckie perełki

Dzisiaj post tylko jeden i późno, bo siostra okupowała komputer. :/ W sumie czasem jej się należy, bo zazwyczaj to ja siedzę od rana do wieczora. xD
Z boku dodałam button Toplisty. Jeśli chcecie możecie mnie ocenić i zostawić komentarz. Ja się nie obrażę. ;)
Kolczyki proste jak to tylko możliwe. Nie wiem czemu, ale teraz jak spojrzałam na nie załączyło mi się w głowie "Boże, jakie to piękne.". Cóż, prostota przemawia do mnie. :P




A tak nawiasem. Wszystkiego najlepszego Anki! Abyście miały wspaniałe życie. ;)
Nadal jestem chętna na wymiany. ;) Jeśli ktoś też to zapraszam do napisania na spalona.artystka@wp.pl.
Klik znaczniki.
Całuję ;* 

6 komentarzy:

  1. Fajne, moja przyjaciółka ma bardzo podobne, ale jednak handmade to handmade ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze bardzo dziękuję za obserwowanie, to wiele dla mnie znaczy :3

      Usuń
  2. Oj, wiem jak to jest z siostrą :D Piękne kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, w sam raz do noszenia na co dzień.

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D