18 lip 2013

Co dostałam

Po miesiącu czekania przyszła do mnie paczka z współpracy z eFoxcity.com
Wybrałam sobie oto takie kolczyki. Brałam je trochę w ciemno, nie miałam zielonego pojęcia o ich prawdziwym rozmiarze i była przekonana, że będą jak ich koledzy w chińskich sklepach u nas. Cóż, pomyliłam się. Gadziny są świetnie wykonane. Perełki nie wyglądają jakby miały wypaść. Ich regularnej ceny nie pamiętam, były w dolarach. Zapięcie mają na szczycie jednego z płatków. 
Jak dla mnie są obłędne. Teraz znów spróbuję coś wycyganić od efoxów. W końcu współpraca. ;)




Dzisiaj post taki, a nie inny iż gdyż chwilowo nie mam żadnych zdjęć i do jutra nie będzie, bo sprzątam.
Całuję ;*

14 komentarzy:

  1. Ładne są, ale to nie za bardzo moje klimaty ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie się prezentują. Wydaje mi się, że byłyby idealne z małą czarną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chociaz to nie moj styl, to wydaje mi sie, ze do malej czarnej pasowaly by idealnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne, ale dla mnie za duże.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie się prezentują na uchu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne kolczyki!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D