30 lip 2013

Muzyczne popołudnie

Za szybko mi biżuteryjne posty topnieją, więc dzisiaj podrzucam wam trochę muzyki, która mnie prześladuje. Oczywiście rock, chociaż może nie do końca, w niektórych przypadkach.
Na pierwszy ogień piosenka, która mnie męczy od półtora tygodnia. Rany, jak ja uwielbiam głos Brendona. Duże ciary.
 P!ATD - Miss Jackson

Drugą już znacie od dawna. Ciągle ją katują w radio. A szkoda. Paramore jest za fajne, żeby nimi tak szastać komercyjnie. A tak wgl, Hayle ma zajebiste włosy. :D

Paramore - Still into you

Ta piosenka też jest Paramore z najnowszej płyty. Osobiści uważam, że trochę tekst traktuje o naszym - blogowym - środowisku. Zresztą same obczajcie tekst

Paramore - Anklebiters

Ta piosenka jest sprzed pół roku. Tuż sprzed rozpadu zespołu niemalże. Cóż, serce mi się kraja jak myślę o tym. Bardzo żałuję, że nie byłam na ich koncercie rok temu na OWF.


Ciężko kojarzę ten zespół, piosenka nie wiem z kiedy jest, ale jest coś w niej co wywołuje we mnie burze. Najbardziej moment, kiedy Sykes krzyczy "fuck you".

You me at six - Bite my tongue

Kolejna pozycja w ogóle nie jest rockowa. Zaraziła mnie nią koleżanka na praktykach. Czasem sobie ją nucę, jak gdzieś jadę rowerem. :) Przy okazji Dni Tomaszowa 22 czerwca byłam na ich koncercie. Zajebiście się bawiłam. :D


O dziwo tą piosenkę też lubię. Jako jedyną jej. Cała reszta wydaje mi się nijaka. 


To śmiało mogę nazwać moją ukochaną, wakacyjną piosenką. Enej już 15 września będzie grał na dożynkach w Spale. Huhu, szykuję się niezła impreza. :D



To jest moja złota, wakacyjna siódemka. Do pracy mam inną muzykę, bardziej pobudzającą, którą większość z was nie chce znać albo już od dawna zna. ;)
Śmigam robić biżu i grać w Simsy póki chłodno. ;)
Całuję ;*

6 komentarzy:

  1. świetny zestaw :)

    perfettojewellery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. też od jakiegoś czasu nucę "Na wakacje", ale teraz pogoda niezbyt wakacyjna

    OdpowiedzUsuń
  3. akurat słucham przeboju "na wakacje"! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne piosenki, będzie czego słuchać ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pościk jednak ja nie gustuję w takiej muzyce. :)

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D