2 maj 2015

Leśny klimat

Już któryś raz zaczynam ten post, żeby nie było marudzenia, ale jak zwykle moja wewnętrzna jęczy buła się odzywa. Muszę chyba nasmarować sobie na ścianie wielkie "bądź k* pozytywna". xD A wiecie co jest śmieszne w moim charakterze? Że wszyscy ludzie, którzy mnie znają myślą, że jestem totalnie pozytywna. Badums, rozdwojenie jaźni wita szeroko otwartymi ramionami. Nie moimi. 
Skorzystałam wczoraj z chwili, gdy nie padało i światło było całkiem spoko, i poszłam porobić zdjęcia w ogródku. Na dwadzieścia zdjęć są trzy, które mi się podobają. To znaczy, że muszę dłużej spędzać czas przy obiektywie. :3 I cieszę się, bo polubiłam się z trybem manualnym i zaczynam coraz pewniej szaleć z ustawieniami. :D
Korzystając wczoraj z odrobiny światła zrobiłam zdjęcia biżuterii, którą machnęłam popołudniu. Nadal jestem w fazie wygrzebywania się z różnych, rzadko używanych półfabrykatów. I mam wrażenie, że za niedługo będzie znów rozdanie z tym co mnie denerwuje. :) A obiecane, inne jeszcze czeka. ;)
Kolczyki nie są cudem, ale jak tłukę od dawna - minimalizm, minimalizm i jeszcze raz to samo. Mimo, że podobają mi się wypaśne kolie i takie tam inne zwyczajnie nie mam jakoś inspiracji do tworzenia ich i powstają drobniutkie maluszki, w takim bohemian style. :D


Nie wiem gdzieście się wszyscy z komentarzami podziali, ale wiecie, że to działa strasznie demotywująco, gdy pomimo standardowych statystyk jest o połowę mniej komentarzy. Hm, może po prostu macie o niebo lepsze majówki niż moja, a blog wyświetlają boty...? Łatewa, muszę iść posprzątać i powytulać kota w końcu, bo miałczy i łasi się jak szalony. 
Miłego dnia!
Całuję ;*

9 komentarzy:

  1. Kolczyki fajne, ja od takich z przepychem wolę własnie takie, skromniejsze :3
    http://truskawkowymotyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten ból kiedy narobi się tyle zdjęć i wydają się całkiem spoko w aparacie, ale po przerzuceni na komputer są straszne, i milion zdjęć poszły się rąbać. xD Kolczyki ładne. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Minimalistyczne kolczyki jak dla mnie są zawsze super. Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne choć minimalistyczne.:) Jestem okropna bo należę do tych osób, które czytają, a nie komentują.:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne kolczyki. Statystyki bywają bardzo nieprzewidywalne :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja Cię czytam ale nie zawsze komentuje :) lubię minimalizm więc dla mnie kolczyki super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolczyki fajne, sama zawsze na twojego bloga wchodzę, a nie zawsze jest czas żeby skomentowac:/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne ;) Ja staram się komentować zawsze :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też się ostatnio przekupuję przez stare półfabrykaty, koraliki itp i usiłuję coś z nich zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D