16 maj 2015

Mała wiedźma

Postanowiłam odłożyć walkę z kodem, żeby zająć się innymi sprawami, których mam dzisiaj mnóstwo. Sobota to u mnie taki dzień, w którym mam nawalone po czubek głowy i mimo, że budzę się o ósmej to nagle robi się dwunasta, a ja nawet nie zaczynam działać. I tak okazuje się, że takich sobót powinnam mieć co najmniej trzy pod rząd, żebym mogła wyrobić się ze wszystkim. :C
Mam zdjęcia biżuterii z jeszcze poprzedniego rzutu i akurat starczą mi do końca miesiąca, więc nie muszę się spinać, chociaż i tak znowu muszę zrobić zakupy, bo co z tego, że mam kilka metrów łańcuszka jak nie mam do niego karabińczyków. o.o A łańcuszki mają to do siebie, że lubią być używane. xD
Mała wiedźma w sam raz dla większej wiedźmy. ;) Miałam oczywiście inny pomysł na tę zawieszkę, ale jak dusik bardziej mi odpowiada. Zresztą przecież mogę kupić wiedźmę ponownie. :D




Idę zrobić sobie śniadanie, chociaż nie wiem czy się dowlekę. :V
Miłego dnia!
Całuję ;*

8 komentarzy:

  1. Piekna ta wiedźma. Kurczę, chciałabym mieć taki talent jak ty. Ja tez robie biżuterie, ale nie mam pomysłów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny naszyjnik :) strasznie podoba mi się szablon ♥ zawsze chciałam mieć coś takiego na blogu *.*
    masz jakąś wskazówkę jak mam to ogarnąć? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealnie pasowałaby do mojej bliskiej koleżanki... :P
    Słodka ta wiedźma, wygląda na niegroźną :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny naszyjnik, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny naszyjnik, a ta zawieszka urocza <3
    No i nie miałam okazji wcześniej napisać, ale świetny wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląd bloga absolutnie genialny, prosty ale śliczny:)
    Naszyjnik tez fajny, chociaż nie przepadam za tak krótkimi naszyjnikami, może czas się przełamać?

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie minimalistyczne naszyjniki, cudo :D
    http://pasjezmuliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam małe, krótkie naszyjniki! Poza tym, świetny szablon C:

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D