15 maj 2015

Witam w nowej odsłonie

I stało się. Nic nie wspominałam o zmianach, bo nie byłam do końca pewna czy uda mi się wygrać z HTML, ale jak widać poradziłam sobie, z czego jestem strasznie dumna. :3 Od razu piszę, że szablon to nie moja robota, ja tylko dostosowałam i w sumie nie wszystko mam jeszcze dograne, ale zanim ja odkopię wszystko w kodzie to lata miną. xD
Ze zmianą nazwy nosiłam się od dawna, bo bycie Spaloną Artystką taką mnie uczyniło. Szybko wypalałam się, każdy mój pomysł chowałam do szuflady i dawałam wygrać innym w realizowaniu zamiarów. Teraz będę robić wszystko, żeby moje pomysły trafiły na świat. :D
Zmieniam też nieco formułę bloga. Koniec z moim projektem 365 i od teraz do końca czerwca będę pisać wyłącznie w weekendy, chociaż to jest podyktowane wyłącznie brakiem stałego dostępu do komputera i internetu. Pojawi się kilka nowych działań, że to tak określę i mam nadzieję, że będziecie nadal chętnie tu zaglądać i nie przerazi was coś innego od biżuterii. :)
Cóż mogę więcej napisać. Wyraźcie co uważacie o *macha nieskładnie rękoma* całokształcie i do następnego postu! C:
Całuję ;*

14 komentarzy:

  1. Od czasu do czasu potrzebujemy trochę zmiany. :) Więc możliwe, że zmiany na blogu też wyjdą na plus. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój baner jest cudowny! Taki klimatyczny w swej prostocie, można by rzec :D
    Z niecierpliwością czekam na kolejne posty c:
    http://kitty-hat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pozytywne zmiany :) Blog nabrał charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest lepiej! No aż się muszę odezwać, choć zazwyczaj tylko czytam, bo na prawdę należą się komplementy i pochwały. Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też muszę pomyśleć nad zmianą. U Ciebie jest bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama nie wiem, który wygląd mi się bardziej podoba. Ja tam nie lubię zmian, więc pewnie prędko nie będę zmieniała niczego u siebie na blogu :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowa nazwa jest super, tak samo szablon. Z chęcią przeczytałabym posty o nie-biżuteryjnej tematyce :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmiany na plus :) Ja do Ciebie będę zaglądać zawsze, bez względu na to co będziesz umieszczać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląd bardzo mi się podoba. W ogóle to miałaś fajny pomysł z taką zmianą i ,,odświeżeniem" bloga :D Z niecierpliwością czekam na nowe posty!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie zmiana jak najbardziej na plus, kocham taki design, szkoda tylko, że sama nie potrafię czegoś takiego ogarnąć :D
    Wszystko wyszło Ci mega fajnie, tak trzymać! Mi ta odsłona bardzo przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zmiany jak najbardziej na plus! Śliczny nagłówek :3 Czekamy, co będzie dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Design bardzo fajny, tak samo jak i nazwa, jestem nałogowym herbaciarzem. ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. O jaaaa! Weszłam tu dopiero dziś (po AŻ 3 TYGODNIACH!!) i nie wiedziałam gdzie jestem! Nadrabiam moje zaległości i przeglądam dziś sobie wszystko po kolei, ale nikt mnie tak nie zaskoczył jak Ty :) No teraz to już jakby inny blog, na pewno przyniesie dużo nowych pomysłów. Ten wygląd, nagłówek, nazwa... brak słów! Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D