4 maj 2015

Pif Paf!

Licea i technika odpoczywają, maturzyści pocą się nad maturą, a ja pomykam sobie do szkoły. Doprawdy urocze. Nie, nie będę rzucać w błotem w tego kto to wymyślił, żeby przeszkadzać maturzystą. Po prostu dzisiaj wracam z powrotem do Czerniewic i ewentualnie wracam w czwartek. Albo wracam dopiero w przyszły poniedziałek. Zobaczę jeszcze jak to się tam potoczy. :)
Nie jestem też pewna co zrobić z blogiem. Niby podjęłam już pewną decyzję, ale ciągle coś mnie od niej odwodzi. Zastanawiam się czy gdybym w przeszłości wiedziała czego wymaga prowadzenie bloga to czy bym się zdecydowała. Nie ma co się jednak rozwodzić nad tym, bo jednak prowadzę i nie mam zamiaru łatwo odpuścić. :D
Moja miłość do tworzenia krótkich naszyjników nigdy tak nie płonęła jak po poznaniu osób, które są takie jak ja. Wiecie, to uczucie, że nie tylko ty się ubierasz jak emo jest urocze. :3 Poza tym - heloł - takie naszyjniki na praktycznie każdym wyglądają świetnie. :D
Ten i inne dostępne na Dawandzie. :)




Wracam do słuchania nauczycielki. ;)
Miłego dnia!
Całuję ;*

11 komentarzy:

  1. Moja siostra w liceum ma cały tydzień wolny. Miała wyjechać na wiochę, ale w końcu nie wiem czy pojechała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha fajny:D Moim zdaniem uroczy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym mieć teraz wolne, ale w sumie ten tydzień mam lekki, więc przetrwam :D Naszyjnik jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Naszyjnik prosty, ale efektowny. Ja nigdy za nimi nie przepadałam, bo nigdy go nie widziałam na sobie, a te długie naszyjniki zawsze widzę haha ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. To niegrzecznie przeszkadzać maturzystom :P Naszyjnik wygląda super, w sumie nigdy nie miałam takiego krótkiego więc nie wiem jak by to u mnie wyglądało ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Proste, ale świetne! :D Dobrze, że mnie matury jeszcze nie tyczą XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny naszyjnik, uwielbiam motyw broni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za zbieg okoliczności, czytam ten post akurat w trakcie przerwy w czytaniu ,,Wybacz mi, Leonardzie", która opowiada (w dużym uproszczeniu) o chłopaku z pistoletem, który planuje popełnić samobójstwo :D
    W każdym razie, naszyjnik bardzo mi się podoba :3

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D