16 maj 2014

Drobna informacja

Dawno nie było takich saharyjskich postów. :)
Na początek.
Z boku jest ankieta dotycząca ważnej materii, jaką jest wygląd bloga. Wiadomo, nie dogodzi się wszystkim, ale chce żebyście się wypowiedziały czy da się tutaj zajrzeć na spokojnie, nie uciekając natychmiast. :)
Chciałabym również zaprosić na wymianę do Mordoru. Przekierowanie macie po prawo, obrazek z tą facetką. ;)
 Ja wymiany nie będę organizować w najbliższym czasie, ale może przed tegorocznymi Mikołajkami, czyli jeszcze długo. :)
Chciałabym też zaprosić do:

  • photobloga - jestem tam bardzo rzadko, ale w czerwcu planuję aktualizację
  • Tumblra - tego oraz tego
  • aska - cokolwiek chcesz wiedzieć, wal śmiało :D
  • dorzucam też moje prywatne gg, w razie gdybyście chciały pogadać, zapytać się o coś, poprosić, no cokolwiek - 31285454

Dobra, równie dobrze ten post mogłabym zawrzeć w tym z biżuterią, ale wtedy byście się nie skupiły na gifie. Znalazłam go na fejsie i siedzę teraz i tylko się uśmiecham głupkowato, bo Gee wygląda strasznie słodko. :3 Jak taki duży dzieciak. xD



Miłego dnia!
Całuję ;*

1 komentarz:

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D