23 maj 2014

Naszyjnik czaszka

To przerażające, że został mi tydzień nauki, w życiu nie przypuszczałam, że to tak szybko poleci w tym roku. A potem jeszcze dwa lata, matura i game over. Prawdziwe życie. Ktoś może podpowiedzieć jak to wszystko zwolnić? :O
O rany, rany. Za równiutki miesiąc mam osiemnastkę. Co za masakra. Najchętniej zawinęłabym się w kocyk i udawała, że nadal mam osiem lat, ale to chyba nie zadziała. :|
Aż się dziwię czemu jeszcze nie pokazałam wam tego naszyjnika. Prawie non stop go noszę i jestem w nim totalnie i całkowicie zakochana. :D Zrobiłam go z modeliny, potem pomalowałam farbami i zalakierowałam. W przyszłości mam zamiar więcej modelinowych biżutków traktować farbą, daje to niezły efekt. :)
Do towarzystwa naszyjnikowi lecą bluzki. Pewnie na Instagramie się nimi pochwalę. ;)




Ankieta wykazała, że umiarkowanie podoba wam się wygląd. Znalazły się nawet dwie osoby, które stwierdziły, że jest tragicznie. Cóż, mi tam się podoba i to najważniejsze. :D Może za jakiś czas znów przerobię szablon. xD
Wam życzę miłego weekendu, a ja lecę coś ze sobą zrobić, bo odpadam z nudów. :X
Całuję ;*

5 komentarzy:

  1. Fanką czaszek stanowczo nie jestem, ale faktycznie fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Motywu czaszek nie lubię, ale mogę Ci powiedzieć, że czasu nie da się zwolnić, ale gdy robisz to, co kochasz, zauważasz, że łatwiej Ci się z tym pogodzić, bo jest dobrze wykorzystany ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiało dekadentyzmem :D Wiesz, 18-stka zwykły dzień, to tylko ludzie ubzdurali sobie, że jest to wielki krok w dorosłość i robią z tego wielkie halo. Tak naprawdę to tylko dowód osobisty :) Zresztą uważam, że w każdym zawsze siedzi cząstka dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna czaszka :D
    Nie rozumiem czemu ludzie tak przejmują się tą 18-stką, w jej kwestii zupełnie zgadzam się z @The music of me :)

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D