8 paź 2013

Drewno i niespodzianka

Siemankoo :) tak jak obiecałam dzisiaj wstawiam zdjęcia kotecka ;) ale nie tylko, oczywiście będzie też coś z biżuterii. Zuzka ostatnio pisała o tym, że będzie mniej postów itd. Ma rację, chyba. Mimo moich ostatnich zakupów elementy się kończą a wraz z elementami pomysły. Nic już do siebie nie pasuje. Nadal jestem chora co też nie pomaga w tworzeniu, ale nie poddamy się będziemy kombinować ;) Muszę zajrzeć do mojej tajemniczej skrzynki a nóż coś wyszperam :D

Kooootecek <3



Oto Mania ;)


Teraz czas na biżuterię. Będzie to zwykła bransoletka na gumce z drewnianych koralików. 



Mało, oj mało mi zostało do pokazania. Muszę jeszcze zrobić zdjęcia temu co niedawno stworzyłam. Mam nadzieję, że na jakiś czas starczy i będę miała co pokazywać ;) Więc lecę ;)

Do zobaczonka ;*

10 komentarzy:

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D