17 paź 2013

Kolczyki brązowo-brokatowe guziczki

Dzisiaj mnie czeka przesiadywanie nad książkami. Powinnam dowalić temu, kto powiedział, że technikum jest łatwiejsze. :/ Mam więcej godzin lekcyjnych niż w zeszłym roku, mimo że mam zostawioną tylko biologię, matmę, polski i dwa języki. Także sprężam się ze składaniem biżuterii (lepiłam! w niedzielę. :3), bo czeka na mnie polski, matma, angielski, towaroznawstwo i wzbhpwg. :D
Nic interesującego nie wygrzebałam, bo tylko zdjęcia guzikowych kolczyków mam obrobione. :P Miałam dzisiaj założone te giganty. Mają 2,5 cm. Mocno widoczne są. :)
Tak jak widać na zdjęciach są brązowe z złotawym brokatem. Niestety tylko na zdjęciach brokat jest tak widoczny. Normalnie słabo go widać. Troszkę szkoda. :< 



 


Właśnie zaczęło padać. Eh, czuć tą jesień. :/ 
Tak ogólnie wczoraj oglądałam na yt filmik, na którym chłopak grał na domofonie. Wiedziałam, że się tak da, ale i tak mnie to zdziwiło. :)
Idę zakopać się pod kołdrą. Trzymajcie się. :D
Całuję ;*

9 komentarzy:

  1. Na domofonie? Czemu ja nie mieszkam w bloku, zaraz bym spróbowała! Mam słabość do guzików-doszywam je do torebek, przywiązałąm do pokrowca od gitary...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jakoś mi brokat do brązu nie pasuje xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój ostatni post też jest z guzikiem i to nawet podobnym do twoich. Ciekawa jestem jak takie kolczyk wyglądają na uchu- pokarzesz? Pozdrawiam i zapraszam na negatyfffka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jednak gorące kakao zastępuję przeróżnymi smakami herbaty. Dzisiaj właśnie zaopatrzyłam się w nowe :). Co do tego, że jesienna depresja jest wymysłem psychologów to nie do końca się zgodzę, ale przecież zdania są podzielone, ludzie są różni i każdy ma swoje zdanie na ten temat. Czytam właśnie pewną książkę psychologiczną o depresji i jest w niej właśnie mowa o tym, że jak coś sobie ubzduramy - to tak się dzieje. Tak więc można również nawiązać do kwestii jesiennej chandry. :)

    Technikum wcale nie jest takie łatwe. Wiele osób wprowadza błędne informacje mówiąc, że liceum jest trudniejsza od technikum. A według mnie to nieprawda, ponieważ w technikum dochodzą jeszcze przedmioty zawodowe. Dla porównania, jestem w liceum a mój chłopak w technikum, więc mam pewne obeznanie i jak widzę jego niektóre przedmioty, to masakra.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe na pewno ciekawie wyglądają w uchu ;D świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D