24 paź 2013

Perełkowa biżuteria

Teraz pewnie drzemię, bo strasznie wykończona jestem. Post zaplanowałam, mam nadzieję, że się pokaże, bo to ma tendencje do nie publikowania. :/
Wszystkie kolczyki i bransoletka są wykonane z białych perełek. A to, że na zdjęciach nie są białe, nie wiem czyją są winą. 
Ja osobiście dla siebie nie posiadam ani jednej pary takowych kolczyków. Wszystkie oddaje do sprzedaży. :) Nie przepadam za perełkowymi, bo jakoś tak babcino mi się kojarzą, a przynajmniej strasznie eleganckie mi się wydają. 







Jutro zaczynam od 10 lekcje i mam tylko cztery. Jestem szczęśliwa. :D W ogóle bym nie szła do szkoły, gdyby primo nie matma, secundo nie zdjęcia klasowe. Trochę lipa kupować zdjęcie bez siebie na nim. :/ 
Pewnie za niedługo wstanę, ale niestety mam masę roboty, więc prawdopodobnie komputera nie włączę ponownie. Jutro przejrzę wasze posty. ;)
Trzymajcie się. 
Całuję ;*