20 paź 2013

Inspiracje #23

Właśnie składam kolczyki, zaraz muszę się zabrać za robienie bransoletek dla mamy, a później mam parę stron do przejrzenia. Tak więc staram się pisać zwięźle, bo czasu mało, a roboty wiele. 
Końcówka miesiąca, więc już standardowo inspiracje. Typowo jesienne widoki królują za oknem, tak więc i u mnie zagościły. Niedawno zmieniłam tło na bardziej jesienne. Poprzednie jak na mój gust było za ciemne. :D 

Cat coffee | via Facebook 

The Leaf Thief | Flickr - Photo Sharing!

(23) Tumblr 

Bonheur Amputé 

Untitled 

November. | via Tumblr

original pinner said:    fresh picked apples - we lived on a farm near Durand and they had an old orchard on the property - dad would lift us up in the bucket of the tractor and we would pick apples - huge apples - I think they might have been Wolf River?  Good times

autumn and pumpkins


Autumn
Zdjęcia pochodzą z weheartit.com

Moje jesienne zdjęcia czekają na przejrzenie oraz ewentualną przeróbkę. :) Byłam trzy razy w lesie i za każdym razem z aparatem. Przy pierwszym razie olałam zdjęcia i zbierałam grzyby, za drugi za silnie wiało, dopiero przy trzecim bardziej zaszalałam. Z niektórych zdjęć jestem nawet zadowolona, ale o tym już jak je pokażę. ;)
Trzymajcie się ciepło.
Całuję ;*

7 komentarzy:

  1. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne inspiracje!
    ostatnio uzależniłam się od weheartit, ale aplikacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dynie na ostatnim zdj i aż by się chciało Halloween obchodzić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. *u*
    Jak ja uwielbiam kicie <3
    Chyba się zakochałam *u*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te inspiracje :) chciałabym umieć taką kawę zrobić jak na pierwszym zdjęciu *.*
    To czekam na Twoje jesienne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne inspiracje. : )
    Czekam na te zdjęcia z lasu. :D

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D