14 paź 2013

Kolczyki półprzeźroczyste guziczki

Dzisiaj nieco późno postuję i w dodatku zaraz znikam. Biologia mnie wzywa. Z moją nauczycielką niestety do matury muszę przygotować się sama i wolę uczyć się na bieżąco. Taka sytuacja. :/
W tym nieco chłodnym już wieczorze mam do przedstawienia wam kolejne guziczkowe kolczyki. Są tuż obok moich szymbarkowych bursztynów najlepszymi kolczykami, gdy niżej mam całą masę biżuterii na sobie. :)
Mam ich dwie pary, bo Lila przytachała mi cztery sztuki (oczywiście co jest logiczne). Nie wiem co zrobię z drugą parą, chyba że ta pierwsza mi zginie albo Lilce się ich zachce. :D




 

Piórnik pokazuję ponownie na życzenie Gajowego, który mi tak oto "udoskonalił" jego wygląd. Dziewczyna, która słuch rocka z rapem na piórniku. Niebezpiecznie. :P 
Odpalam biedronkowe czekoladowe świeczki i do nauki.
Zapomniałam dodać. Znów mam anty-kopiarza. Nie dostańcie czasem zawału jak przypadkiem klikniecie prawy przycisk. ;)
Trzymajcie się. 
Całuję ;*

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł z tymi guzikami ;) A piórnik, heh, oryginalny, że tak powiem ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł...
    Wasz antykopiarz znów mnie przestraszył!

    OdpowiedzUsuń
  3. Antykopiarz potrafi nieźle zestresować :D

    Super piórnik, zdecydowanie bombowy :D + całkiem fajny pomysł na kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama przez długi czas zajmowałam się robieniem biżuterii :) Z czasem pasje mogą ulegać zmianie, w związku z czym odnalazłam się w innej roli. Zapraszam serdecznie :) Za wybór muzyki dodaję do obserwowanych ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne. :D
    No i znów muszę zacząć wyłączać głośniki wchodząc na Waszego bloga. :D Już kiedyś mi się zdarzyło przypadkowo nacisnąć prawy przycisk. Dziękuję bardzo, więcej nie skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie zwyczajne, a jakie ciekawe!
    Antykopiarz niesamowity, dzisiaj pierwszy raz go wypróbowałam :D hahah!

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tymi kolczykami to fajny pomysł jest :) chyba zaraz sobie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne kolczyki a antykopiarz...o matko xD chciałam włączyć komentarze na kolejną stronę (żeby sprawdzić opinie na temat antykopiarza :D) a tu bum!xD

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D