21 paź 2013

Perełki

Hejka ;) Pewnie teraz odrabiam lekcje, uczę się, ewentualnie śpię (tak, tak post zaplanowany) :D Zaczyna się kolejny masakryczny tydzień.. Przedmiotów zostało około 10, godzin więcej niż w tamtym roku przy 17 czy 19 przedmiotach, nawet już dokładnie nie pamiętam :D Masakra totalna, ale cóż trzeba spiąć tyłek i dać radę. Zuzka ma najlepszy sposób na naukę "prześpię to" :D
Tak się zastanawiam co pokazać.. Będą to dwie perełkowe bransoletki. Na zdjęciu nie widać aż tak dobrze, że różnią się kolorem.. Jedna jest niebieska, druga fioletowa. ;) Koraliki są małe, wymiarów nie podam, ponieważ ich nie znam. Koraliki kupiłam w zwykłym sklepie u mnie w mieście. A wyglądają tak :


Okropne zdjęcia, niestety słońca nie ma, pogoda nie chce współpracować.. Trzeba to jakoś przeżyć :D Czekam na latooo, wakacje. Najlepsze co może być ;) około pół roku i będzie fajnie cieplutko ;) Taaak ! :D
Do środy ;)

10 komentarzy:

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D