10 paź 2013

Kolczyki szczęśliwe buźki

Spać. Serio. Na koniec tygodnia powinno być mniej lekcji i na późniejsze godziny. A nie, kładę się spać i nawet nie zdążę porządnie zasnąć, a już trzeba wstawać. :/ I powinny być jakieś ferie jesienne jak Agulka pisała. Takie chociaż tygodniowe. Tyle mojego, że jutro lekcje skrócone, a w poniedziałek wolne. :D
Już ostatnie z buźkowych kolczyków. A ogólnie z wrześniowych kolczyków jeszcze jeden post. Trochę nowości mimo wszystko mam, więc może nie zniknę. :)



Normalnie zaraz pod kołdrę włażę i idę spać. Polski jest łatwy do nauczenia, a angielski mam w małym palcu. :) Reszta lekcji mnie nie interesuje. xD
Trzymajcie się ciepło.
Całuję :*

10 komentarzy:

  1. fajne :3
    Oj przydały by się takie ferie ;-;
    U mnie z angielskim tragicznie ;-; ech ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne! marzę o feriach.... w szkole zapowiada się cały tydzień ciężkiej nauki :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozytywne kolczyki :) Podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne...takie pogodne:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma jak buźki. Niesamowite, jaka zrobiły karierę na świecie. Chyba mój ukochany motyw, choć wszystkie ,,swoje" buźki przerabiam a la Nirvana, żeby nie było tak wesoło...

    OdpowiedzUsuń
  6. Też w poniedziałek mam wolne. :D Co prawda to nie ferie jesiennie, ale zawsze coś. ;D
    Śliczne buźki, bardzo pozytywne. : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodkie :)
    http://holdwind-stuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D