31 paź 2013

Kolejna z warkoczem

Siedzę, siedzę, zamulam, oglądam telewizję. Mimo tej nudy lubię takie dni. Nie trzeba się martwić że jutro dostanę kolejną jedynkę :D Ciekawe czy Zuzka dotarła już do domu :D Pewnie tak a teraz siedzi i czyta książkę, ewentualnie odsypia :D Leniuch ! W sumie mnie też ogarnął leń :P Ale chyba po serialu, który od niedawna oglądam nałogowo (Wawa non stop) muszę się zebrać i posprzątać w pokoju.. Mam artystyczny bałagan, wszystko leży na podłodze ale i tak wiem co gdzie jest.. Nie ma to jak całotygodniowy "porządek".
Dobra koniec o tym teraz bransoletka ? Taak kolejna :D Ale może jakoś na dniach będzie coś zupełnie innego. Kolejna z serii "nic wielkiego i nadzwyczajnego".Warkoczyk cienki, do obwinięcia na dwa razy i serduszko, które dodaje uroku ;)


No to pooglądam Wawę dalej, później sprzątam. Jutro raczej cały dzień poza domem. No całkiem fajnie będzie mam nadzieję ;)
Całuski ;*

8 komentarzy:

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D