3 wrz 2014

Kosogłos w błękicie

Zaczynam powoli wdrażać się w nowy tryb życia domowego i szkolnego. Te trzy miesiące wakacji poturbowały mnie bardziej niż standardowe dwa, ale szybko minie. Tak jak zresztą szybko minie ten rok szkolny oraz kolejny, a potem zacznie się życie. Póki co brak planów to najlepsze plany i nie zamierzam zastanawiać się nad przyszłością. Na to będzie jeszcze czas. :D
Zamawiając kilka pierdół z Manzuko kupiłam sobie tą zawieszkę, a w zasadzie łącznik, bo nie ma oczka. Pomysł z bransoletką był oczywisty, tylko wystarczyło dobrać rzemień. Jestem bardzo zadowolona z niej, ale już ma właścicielkę - moją siostrę. Z pewnością przy kolejnych zakupach ponownie zamówię Kosogłosa, bo ja też chce mieć taką. xD



Pora zacząć mi kupować swetry, bo mimo, że dzisiaj nie jest najgorzej to wiatr robi się coraz bardziej lodowaty. :/ 
Miłego popołudnia!
Całuję ;*

13 komentarzy:

  1. Śliczna bransoletka. Chyba też sobie zamówię takiego kosogłosa. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam naszyjnik kosogłosa :) Ładna bransoletka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Te Kosogłosy są świetne :) Ja na razie mam tylko naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, robi wrażenie. Bardzo oryginalna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuu :) Nie omieszkałabym nosić tegoż. Jest niesamowity! Chyba zawitam na tę stronkę, z której zamawiałaś to cudo...

    OdpowiedzUsuń
  6. http://instax.com/share/en/
    a propos! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy ja już nie komentowałam tego posta? Coś mi się pochrzaniło najwyraźniej :D
    Bransoletka wyszła genialnie, pełna profeska ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekstra wygląda, świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne połączenie kolorów <3

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D