6 wrz 2014

Żółto-kremowa z przekładką

Wszyscy chcemy coś na zaraz. Nauczyciele, żeby uczniowie zapomnieli o wakacjach, blogerki chcą być sławne, rękodzielnicy, żeby umieć każdą technikę tworzenia. A nie fajniej jest powoli wspinać się tam gdzie chcemy się dostać? Ja jestem bardzo zadowolona, że nie miałam na początku blogowania po dziesięć komentarzy, dało mi to możliwość przyzwyczajenia się, że ktoś czyta to co piszę i nauczyło mnie cierpliwości. Zresztą tak samo mam z tworzeniem. Jakby od razu potrafiła lepić jakieś cuda niewidy i nie pracowałabym na tragicznej modelinie to nie wiem czy bym się nauczyła doceniać moją wenę i jej braki w sumie też. ;) Wcześniej chciałam na zaraz nauczyć się grać na gitarze i po dwóch tygodniach marnych efektów przestałam. Żałuję tego teraz bardzo, bo nie mam możliwości ponownego dostania gitary w ręce. Nikt nie chce pożyczyć swojego ukochanego sprzętu amatorce. Czemu się w sumie nie dziwię. :X
Czasem tak jest, że dostanę coś w gratisie i owa rzecz wyzwala wenę do stworzenia czegoś, czego już nie chciało mi się robić. Tak i w tym przypadku było. Gratisem była ta przekładka. Turlałam ją sobie w palcach dopóki wzrok mój nie padł na skręcane sznurki, których już miałam dość. Postanowiłam spróbować również z wklejanymi końcówkami. Według mnie, jak na coś czego nie chciałam robić bransoletka wyszła niezła, ale ocenę zostawię wam. :D



Mam prośbę. Zagłosujcie na moje zdjęcie tutaj! Najpierw trzeba się zarejestrować, ale można zrobić to szybko przez fejsa, a wasze głosy przydadzą mi się. :) 
Muszę znów zmienić avatar, bo w zeszłą sobotę farbowałam włosy na blond (ostatni raz!) i już nie mam takich kolorów. Ale nie żałuję. Wymyślę jakąś oryginalną spinkę- kwiatka albo coś innego i nadal będę wyglądać inaczej. :D
Miłego dnia! 
Całuję ;* 

10 komentarzy:

  1. Bransoletka wygląda klasycznie i minimalistycznie, ale to dobrze bo będzie pasowac do wiekszej ilości rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem jest świetna i ma bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz całkowitą rację. Ja na przykład dziś przeglądałam moje starsze prace i cieszę się, że widać postępy. Gdybym od początku lepiła idealnie mogłoby mi się to znudzić po jakimś czasie.
    Fajna bransoletka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ten kolor *.* Razem z tą przekładką :3 Bransoletka wprost idealna <3

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiekna bransoletka! Moja mama zrobiła mi podobną tylko zamiast przekładki napis "love":)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak już jest, ze każdy chciałby mieć wszystko od zaraz, bez żadnego wkładu pracy, bez wysiłku. A tak się nie da.
    Bransoletka faktycznie wyszła fajnie :) Podoba mi się ten kolor :)
    Świetne zdjęcie, bardzo klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D