2 wrz 2014

Less talk, more art - wyzwanie rysownicze od Catastrophe Waitress

Plan lekcji na ten tydzień nie powala, od dziesiątej do siedemnastej. Robimy falę! Wcale nie marudzę, chociaż się wyśpię w końcu. Serio, wolę tak niż na siódmą. Jako trzecioklasistka mam ochotę współczuć pierwszakom. Nie wiedzą co ich czeka. :3
Podjęłam się wyzwania od Catastrophe Waitress. Wiedziałam, że moje umiejętności rysownicze nie są powalające, chociaż niektóre rysunki podobają mi się jak wyszły. :) Na wrzesień też się podejmę wyzwania, jeśli jakieś znajdę. :D
Nie udało mi się wykonać całości, bo już mi się nie chciało, ale dwadzieścia dziewięć rysunków jest. :D Jeśli chcecie się któremuś bliżej przyjrzeć polecam kliknięcie i powiększenie sobie. I żeby nie było wątpliwości, każdy rysunek robiłam sama. Ja po prostu mam czasem takie skoki weny i umiejętności. ;)
Klik tu!  o więcej informacji o tym wyzwaniu.



















 oraz autoportret z dnia 29










Mam nadzieję, że te rysunki was nie zanudziły. :D
Miłego dnia. :)
Całuję ;*

7 komentarzy:

  1. Ciekawe wyzwanie :D
    Ja mam codziennie na 8.... mam nadzieję, że plan się jeszcze zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z tym wyzwaniem ale ja tam na to jestem zbyt leniwa :D
    Wydaje mi się, że możesz mieć potencjał co do mangi, rysunek numer 4 zahacza o ten styl (nie znam się na mandze, ale mam o tym książkę stąd moje spostrzeżenie, nie wiem czy trafne :)) i wyszedł Ci bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sprawa, spokojnie ja rysuję duuużo gorzej hahahaha XD

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne to wyzwanie! może kiedyś zrobię, zwłaszcza, że na razie nudy na lekcjach xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że udało Ci się zrealizować tyle tematów! :) Jeśli masz ochotę dalej ze mną rysować, to na blogu są już tematy na wrzesień - tym razem tylko cztery, więc jest trochę luźniej ;)
    Ach, no i pozwoliłam sobie podlinkować Twoją galerię prac w moim poście :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie poszło ci robienie tego wyzwania! Wszystkie rysunki są bardzo ładne ;) Jestem ciekawa jak mi pójdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze Ci poszło, fajny pomysł z tym wyzwaniem. :) Też kiedyś chciałam wziąć udział w czymś takim, ale z moim talentem pewnie zrezygnowałabym po jednym dniu. ;)

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D