25 wrz 2015

Inspiracje #45

Bardzo lubię dostawać paczki, nawet jeśli sama sobie je pokupowałam i wiem teoretycznie co tam się znajdzie. Teoretycznie, bo zakupy przez internet to trochę loteria, ale lubię ten dreszczyk emocji przy otwieraniu paczki. xD Hasztag życie na krawędzi. Nie ważne. Znowu zaczynam mi coś w głowie stukać i chyba gdzieś się zakopię, żeby nikomu nic nie zrobić. :V Ostatnio o mało sąsiadom nie uszkodziłam słuchu moim śpiewaniem. :')

Nie ma opcji, raz w miesiącu inspiracje muszą być. Tak więc dzisiaj mamy nieco jesienny klimat, śliczne i pozytywne żółcie. Nasyćcie się nimi i twórzcie! :D I dajcie mi znać, jeśli potrzebujecie kopa motywacyjnego, ja już wam takiego zaserwuje, że do końca życia nie zapomnicie. xD

Live a luscious life with LUSCIOUS: www.myLusciousLife.com:



Pineapple Shake inspiration from @SaveAtHomeMommy #summerofshakes  How I see myself riding on the beach :):  

Renaissance balconies above the Caffe Al Teatro in Verona, Italy:  

 My mom just became obsessed with these. What a cheap, easy and fun decorating idea. Can't wait to try it out!

 Pretty Yellow Jellyfish!:

 Raw lemon, juiced and consumed is very good at detoxifying your pineal gland. Citric acid also works, but raw lemon juice is recommended. It’s recommended that you take 3 tablespoons of citric acid or 7 organic lemons every day on an empty stomach for three weeks. You can also do this by mixing it with spring water as citric acid isn’t so good for your teeth.:

 #DIY Emoji #Balloons #Party http://www.kidsdinge.com www.facebook.com/pages/kidsdingecom-Origineel-speelgoed-hebbedingen-voor-hippe-kids/160122710686387?sk=wall http://instagram.com/kidsdinge:

Three red butterflies:


take a deep breathe and take in your surroundings:

Easy (and inexpensive) centerpiece. You can save dry leaves from around town for colorful flower-less foliage:

“We know so little about one another. We embrace a shadow and love a dream.” ― Hjalmar Söderberg, Doctor Glas:

Litości, niech ktoś do mnie przyjedzie i pójdziemy razem na zdjęcia. Mam za mało modelek w okolicy. Albo ja pojadę. Matura i zawodowe nie ważne, ważne żebym miała co robić. :')
Miłego dnia!
Całuję ;*

10 komentarzy:

  1. Jak pięknie - pozytywne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. W tak pochmurną pogodę takie inspiracje są idealne. ; ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Żółty ostatnio mnie zauroczył i mam straszną ochotę sprawić sobie jakąś część garderoby w tym kolorze. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię żółty, ale gdy tylko dostanie się on w moje ręce to albo tworzy się coś na kształt jednej wielkiej niewiadomej, albo w magiczny sposób żółty staje się brązowo-zielonym lub jeszcze dziwniejszym kolorem...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo energetycznie - żółty to zdecydowanie dobry na jesień :) Akurat siedzę nad stosem żółtych i pomarańczowych woreczków z sutaszem, może jakaś wena mnie najdzie? ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Żółty - pozytywny i energiczny kolor. A ja akurat ostatnio mam dużo energii, przy moim trybie życia raczej bez tego by się nie obeszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak, żółty jest świetny! :)
    Ja ostatnio nie mogę nikogo nakłonić na zdjęcia ambitniejsze niż selfie telefonem. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja natomiast mega uwielbiam tworzyć paczki i robić ludziom prezenty - dopełniamy się! Szkoda tylko, że cierpię na chroniczny brak hajsu...
    Mega lubię tę serię inspiracji u Ciebie. Lubię tak nie myśleć i po prostu chłonąć piękno tych wszystkich zdjęć.
    A no i zgłosiłabym się na modelkę, żeby Ci trochę przynieść ulgi, ale ani ja fotogeniczna ani kamery mnie nie lubią, więc niestety musisz szukać dalej. Ale jeśli chcesz uciec od matury i zawodowych to przyjeżdżaj smiało!

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D