8 wrz 2015

Insygnia śmierci

Mam cudowny plan lekcji. Siedzę od dziesiątej do prawie osiemnastej w szkole. Cudownie. Czyli zasadniczo mój wtorek i środa wyglądają następująco - wracam to jest ciemno, jem, odrabiam lekcję i idę spać, bo na nic innego nie starcza czasu. Robimy falę. Nie marudzę, bo mają zmienić plan lekcji to może to jakoś ogarną (nie wierzę w to, ale ok). W ogóle jak na razie to jest kijowo, ale ciągle mnie pociesza myśl, że to ostatni rok. To moje światełko w tunelu i oby to nie był pociąg. xD

Gdzieś, bodajże na Passionroom wyhaczyłam taką sobie całkiem spoko zawieszkę. Jak ją zobaczyłam to stwierdziłam w tempie natychmiastowym, że ją biorę, bo mam na nią pomysł. Wyszło mi bardzo fandomowo, bo i Insygnia, i jeleń. Jak ktoś by reflektował na nią to zapraszam na mejl, bo nie zatrzymam jej. Nie mam serca do biżuterii większej niż dwa centymetry.




Mam nadzieję, że wy miło spędzacie czas w szkołach, pracach czy na czekaniu na październik i życzę miłego dnia! 
Całuję ;*

17 komentarzy:

  1. Śliczny naszyjnik:D
    http://pasjezmuliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach jak ja lubię Twój styl pisania ;) U mnie zawsze zmiany w planie lekcji kończyły się na tym, że zamieniali dajmy na to angielski z polskim czyli nie zmieniały się godziny zaczęcia i skończenia lekcji xD
    A pomysł na wisiorek naprawdę trafiony!
    Ja czekam na październik :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny naszyjnik w sam raz dla fanów Harry'ego. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda super! Mój braciszek jest teraz w klasie maturalnej i tak samo jak ty praktycznie większość czasu spędza w szkole niż w domu. A jeszcze przychodzi taki zmęczony, że jedyne na co ma ochotę to spanie, a tu trzeba jeszcze lekcje odrabiać :P. Jak ja się cieszę, że mam to już za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba ten naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i cudnie :3
    Nie martw się. To światełko to matura. Czy zawodowe. Czy oba, bo w sumie technikum. Pieprznie równie bardzo jak pociąg! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny naszyjnik :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko. Przepiękne. Też posiadam w swojej ofercie insygnia, ale nie tak ładne!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Www.hand-md.blogspot.com
    I obserwuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się prezentuje : ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam taką, muszę tylko znaleźć jakąś ciekawą grafikę. ;) Rogacz świetnie się prezentuje!
    Mój tegoroczny plan nie jest zły, a i tak będę marudzić na nadmiar lekcji i nauki. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zobaczyłam ten naszyjnik i... zakochałam się. Jestem chyba największą fanką Harry'ego Pottera, jaką świat zna. Patronus Pottera na samym środku dopełnia Insygnia Śmierci i... tak, idę chyba zapłakać się na śmierć, bo chcę mieć taki naszyjnik!:(

    OdpowiedzUsuń
  12. hej :) bardzo podoba mi się ten naszyjnik :) cz jest jeszcze dostępny???

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękny *_* mam taki z godłem Gryffindoru ale ten... ♡♡♡ zakochałam się!


    julalou-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D