3 wrz 2015

Rozgwiazdowa bransoletka ombre

Szaleństwo na trybunach, piszę z telefonu. Mam nadzieję, że nie skasuję jakiegoś zdjęcia znowu. Oczywiście przez przypadek. :V Powiem wam tak, szkoła się toczy swoim torem, pogoda daje raka, a ja już zaczynam czuć jesienną melancholię. Muszę zaopatrzyć się w mnóstwo zapachowych świec, bukiecik z wysuszonych kwiatów oraz wielki wełniany sweter. I wtedy będzie klimat idealny do nauki biologii. Albo chociaż udawania, że się uczę. Szkoda, że nie wzięłam ze sobą farb czy kredek, bo mam wewnętrzną potrzebę namalowania czegoś. :C

Niewyspanie daje mi po oczach, także przechodzimy do gradienowej bransoletki na wyzwanie Szuflady. Postanowiłam nie szaleć, a zrobić coś prostego. Ten kto pomyśli, że robienie rozgwiazd z jednego kawałka modeliny jest proste, myli się. Ciężko jest uformować tak ramiona, żeby były mniej więcej równej grubości i długości. Mi się to całkiem udało, bo akurat serial leciał i zwyczajnie nie zauważyłam kiedy minęło mi te półgodziny na odpowiednim formowaniu. Nie polecam perfekcjonizmu. Przy okazji dowiedziałam się, że pastelowa modelina nie jest pastelowa tylko kwarcowa. Można. Po raz drugi. Musze zacząć podpisywać sobie woreczki strunowe, bo w końcu pomylę białą z przeźroczystą albo fluorescencyjną i będzie zabawnie. Ps. Czy u was też zdjęcia są delikatnie prześwietlone? Bo na kompie wyglądały normalnie, a na telefonie to masakra. ;_;
Przy okazji - tu i tu moje poprzednie rozgwiazdy.










Po dziesięciu minutach klikania w zmianę wyrównania zapomniałam co miałam na pisać na koniec, więc tylko macham rączką na dowidzenia.
Miłego dnia!
Całuję ;*

17 komentarzy:

  1. Śliczna bransoletka, naprawdę mi się podoba :D
    Powodzenia w wyzwaniu :)
    http://pasjezmuliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bransoletka, a gruby sweter do nauki to podstawa :)
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Ci wyszły te rozgwiazdy. Wyglądają jak wyjęte prosto z foremki :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bransoletka, życzę powodzenia. :) Robię wszystko, żeby tylko nie myśleć o szkole. Nie przeżyję tego roku. Pierwszy tydzień a ja już mam tyle testów kartkówek i innych pierdół zapowiedzianych, że głowa mała. Super po prostu :) Gruby sweter, zapachowa świeczka no i może jeszcze kołdra/koc i kakałko. Tak to dobre warunki na naukę (albo udawanie nauki). :v

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie Ci to wyszło, szkoda, że ja nie mam takiej smykałki do lepienia z modeliny :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletka choć może prostą i delikatna to widać ze czasochlonna. mi na pewno by się nie udało stworzyć 3 identycznych i tak dopracowanych elementow pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne i równiutkie. :)
    Ja tam w sercu nadal czuję lato! :) A biologia biologią.. Gorzej z resztą przedmiotów. :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna bransoletka. Chyba się skuszę na zrobienie podobnej. Zainspirowałaś mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie ten jesienny klimat się podoba. Jesień bardzo lubię i o dziwo wbrew ogólnemu przekonaniu o negatywnym wpływie tego czasu na samopoczucie człowieka muszę powiedzieć, że ja czuję się wtedy bardzo dobrze. Może dlatego, że czasem lubię spuścić z tonu, odpocząć, poobserwować wszystko wokół mnie. I o dziwno nie sprawia to, że czuję się źle. A kiedy dzisiaj wyszłam z domu o ósmej, podczas gdy cała ulica spowita była we mgle byłam oczarowana. Co do rozgwiazd - są idealne, powinnaś więcej pracować przy serialach.:D Jeszcze czuć na tej bransoletce wakacje. No i widać ogromną różnicę między tymi a poprzednimi rozgwiazdami - zmiana na lepsze:) Trening czyni mistrza:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj! Bardzo mi się tutaj podoba :) Dodaję do czytanych :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna bransoletka, bardzo podobają mi się te rozgwiazdy :) Życzę powodzenia w wyzwaniu!
    Ja swetry już mam (całą kolekcję!), na razie schowane na dnie szuflady, i teraz tylko czekam, aż będę mogła je wyciągnąć i założyć :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są te rozgwiazdy! Gdy na nie patrzę, to czuję klimat morski.. Powodzenia w wyzwaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne! Ja też nie polecam perfekcjonizmu, jest do kitu xD I uzależnia :D
    U mnie zdjęcia są delikatnie prześwietlone, ale ogólnie coś mój monitor mnie ostatnio oszukuje, bo wszystko na nim wygląda inaczej :[
    Mnie ten melancholijny klimat zniechęcał do nauki biologii, która jest dosyć nudna sama w sobie xD Bo ogólnie to ja jesień baaardzi lubię, ale z biologią to słabe połączenie u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie prezentuje się na ręce : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładana i delikatna :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa praca :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D