5 wrz 2015

Podsumowanie wyzwania fotograficznego

No to jestem z tym podsumowaniem, ale najpierw trochę spraw.
Po pierwsze
- Bloger w telefonie jest irytujący i denerwujący, bo wyświetla mi tylko dwa najnowsze posty w przeglądzie co uniemożliwia mi odwiedzanie was. Ubolewam, bo potem pół dnia zajmuję nadrabianie, a ja chcę przejrzeć wszystkie posty i wszystkie skomentować. ;_;
Sprawa numer dwa
- nadal bruździ bloger w telefonie - pisanie postów jest bardzo utrudnione , ciężko zmienić wyrównanie czy dodać kursywę. Nie jestem wstanie też za bardzo dodać etykiet ani zaplanować posta. Zżera mi też zdjęcia jak coś źle kliknę, a autokorekta daje raka przez co kompletnie odechciewa mi się pisać. Długo jeszcze zapowiada się brak jakiegokolwiek innego sprzętu, więc będzie ciężko. :X I tylko mam cichą nadzieję, że nie pouciekacie.
Trzecie - chciałabym zmienić sposób komentowania na Disqus. Wydaje mi się on lepszy, ponieważ nie ma problemu z odpowiadaniem, każdy dostaje powiadomienie, gdy ktoś mu odpisze czy kliknie "kciuka w górę". Można się na nim zalogować normalnie przez profil google i tylko pytanie do was - podobało by się to wam? Pytam przez grzeczność, bo niektórzy mogą być uprzedzeni do tego sposobu komentowania, a chciałabym żeby chociaż połowa was była zadowolona. :) Dajcie znać.

Przechodzimy do mojego podsumowania. Nie mam za wielu zdjęć, chociaż jako współorganizatorka powinnam ich mieć chociaż z połowę, a mam osiemnaście. Czujecie? Osiemnaście na czterdzieści. Cóż, leniwa buła to ja. xD


1. Ulubiony letni gadżet
Uwielbiam ten zajechany wachlarzyk z chińskiego sklepu za chyba 2 zyla. Jest mocno uszkodzony, ale działa jak trzeba. :D
 2. Autoportret
Była fryzura prosto od fryzjerki, więc no po prostu musiałam zrobić sobie całą sesję. Nikt mi tych zdjęć nie robił, wszystko załatwił pilocik i moja wątpliwa umiejętność modelingu. xD
 4. Książka na wakacje
Zdecydowanie gruby tom Sherlocka to to, co było moim przeznaczeniem w te wakacje. Mam jeszcze jeden tom, który nadal czeka na skończenie, ale chyba pozostawię go sobie do czerwca. :D
 5. Niebieskie
Zachwyciłam się tą elewacją. Ogólnie w Schweich mnóstwo było takich kolorowych domów, ale wstydziłam się robić zdjęcia. xD
 6. Za oknem
W sumie to pasowało także do "bokeh" oraz "woda", ale do tamtych miałam inne zdjęcia.
 9. Wschód słońca
Miałam taki moment, że nie mogłam zasnąć jak już się przecknęłam, więc postanowiłam porobić zdjęcia słońcu. Mam nawet timelapse, ale marnie wyszedł. xD
11. Woda
Z jednej strony Niemcy, z drugiej Luksemburg i rzeka pomiędzy.
12. Ulubione miejsce
Czyli park u mnie na wsi i resztka dworku. Zawsze tam chodzę z kumpelą.
13. W powiększeniu
Nie mogłam złapać żadnej ostrości, więc stwierdziłam, że tak też może być.
14. O! Skapnęło
Skapnęło sobie deszczem i zarazem świeciło słońce. Kocham Heliosa za jego malowniczość.
15. Mój robaczek.
Bardzo lubię wszelkie trzmiele, bąki i pszczoły, bo są fotogeniczne.
16. Przed snem i 29. Zwierzak
Dwa w jednym. Kiciałek ledwo się ułożył, więc przed snem. ;)
18. Na ulicy
Mała mieścina jaką jest Schweich i jej szalona ilość malowniczych budynków to odlot.
21. Zniekształcenie
Czyli zdjęcie ze zdjętym obiektywem.
27. Dziwnie
To zdjęcie roślinki zrobione przez lupę z lekko podrasowanymi kolorami. I ta ostrość na lesie w tle. :V
33. Bokeh
Moje ulubione zdjęcie wszech czasów. :3
38. Światło
Pobawiłam się malowaniem światłem i bardzo zdziwiłam się, że cokolwiek wyszło. No, tak jakby, bo miało być serce. xD
39. Nocne niebo
Blue moon, gadzina świeciła masakrycznie i żadne zdjęcie oprócz tego nie nadawało się do niczego.

40. HDR
Dziewiętnaste zdjęcie, bo przypomniało mi się, że na insta jedno publikowałam. xD Link do niego tutaj. :)

Macie swoich ulubieńcy? :D Jeśli też braliście udział zostawcie linki do swoich podsumowań w komentarzu. :D
Tutaj podsumowanie Bezsennej Meg, zapraszam do niej! :3
Miłego wieczoru!
Całuję ;*

9 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, a szczególnie te z miasta. Nie przepadam za disqus :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ,,Bokeh" jest przecudne! Podoba mi się też to zdjęcie z kotem i to ,,za oknem". W sumie, wszystkie są świetne :D Jeśli chodzi o sposób komentowania, to moim zdaniem Disquis może być :)
    Moje podsumowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Acz moim ulubieńcem wcale nie jest bokeh ;) Ale w sumie to po przeczytaniu tego posta popadam w depresję, bo jeszcze bardziej dotkliwie czuję, że nic nie zrobiłam z fotografii w te wakacje < płacze_tak_bardzo > także no.
    Ja tam w sumie też nie przepadam za disquisem, ale mam konto bo komentuję tak na niektórych blogach także :D Jednak z tego co udało mi się zauważyć- blogi przerzucające się na disquis często i gęsto stają się mniej komentowane, chyba większości ludzi się nie chce w tym babrać :DAle może mam mylne wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe zdjęcia robisz! Piękne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, uwielbiam fotografię. Zapraszam również do mnie: http://swiatoczamiali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie Kot, Woda i Moje ulubione kiejsce wygrywają!!! :D super foty ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie rozumiem dlaczego wszyscy mają talent do fotografowania, a ja ja nie... Ale chociaż mam tę przyjemność oglądania tych wszystkich świetnych zdjęć.:D

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D