22 wrz 2015

Ptasia czaszka na gotycko

Powinnam pisać wypracowanie z polskiego, ale kto by się tym przejmował. Na pewno nie ja, a już na pewno nie dzisiaj. Mam ochotę chodzić po ścianach, śpiewać, biegać. Jak na razie tylko śpiewam, jeśli można nazwać tak tę czynność w moim wykonaniu. :V Mam tak mieszany humor, że nie ogarniam życia. Dodatkowo mam gorączkę i jestem niewyspana. Jakbyście mnie teraz widzieli to ucieklibyście szybciej niż F-16. :V Chciałabym teraz mieć dostęp do moich twórczych rzeczy albo mieć chociaż jakąś modelkę, żeby jej zdjęcia porobić. Nosi mnie szalenie. Ale muszę się opanować i zabrać za interpretację wiersza. Puff, będzie ciężko. 

Już wieki temu zrobiłam ten naszyjnik i jestem w szoku, że jeszcze go nie pokazałam, ale cóż, spóźniony zapłon to standard u mnie, jeśli idzie o pokazywanie biżuterii. xD Chciałam stworzyć coś emo-grunge-gothic i wyszło to. Czyli nie pies, ni wydra, coś na kształt świdra. Choć nie powiem, jestem zadowolona z tego, bo wygląda zgrabnie. :D Jak na mnie. xD Myślałam, że mam to wystawione na Dawandzie, ale jak zwykle nie ogarniam tego portalu i tego co tam mam. ;_; Także ten, jak skończę interpretację czeka mnie wystawianie biżuterii. C:




Dla fanów Paramore tutaj konkurs, gdzie można wygrać biżuterię ode mnie, oczywiście fandomową. :D Jeśli macie znajomych, którzy są fanami dajcie im cynk na temat tego konkursu. ;)
Stay free, don't go. 
Całuję ;*

23 komentarze:

  1. Fajne to jest!:D To, że nie wiadomo dokładnie co to jest nadaje tej pracy "magii". Jak dla mnie to czaszka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie to przypomina ptasi łeb z dziobem. Ale ja mam dziwną wyobraźnię i niepohamowane fantazje, wobec kształtów.:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prawie 24h wracam tu i odpisuję nama swój własny komentarz słowami: bo to jest ptasia czaszka, głąbie...
      Nie wiem czemu ubzdurałam sobie wczoraj, że ma być ludzka... XD

      Usuń
  3. bardzo mi się podoba! oj nosiłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jest! Nosiłabym, mi odpowiada bardziej bez tej kokardki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z jakich okolic Tomaszowa pochodzisz, jeśli można spytać

    OdpowiedzUsuń
  6. niezwykły projekt. podoba się .
    forma i kolor.
    brawo

    OdpowiedzUsuń
  7. Naszyjnik wygląda naprawdę interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda, kokarda dodaje uroku ; ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest super!! Nada charakteru każdej koszulce :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Też dziś miałam gorączkę i coś mi odwalało haha! Zdrowiej :*

    Naszyjnik bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł :)
    Mogę Cię prosić o kliknięcie w link u mnie w najnowszym poście?
    Będę Ci bardzo wdzięczna :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale kozacki! Nie noszę biżudody, ale ten nosiłabym codziennie *-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobre! I powiewa mi tu trochę inspiracją Timem Burtonem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyszedł Ci ten naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, z czego zrobiłaś tę czaszkę? Zjawiskowe!

    OdpowiedzUsuń
  16. Superowe!
    Masz talent!
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D