5 wrz 2015

Wyniki urodzinowego rozdania

Szybko zleciał ten niecały tydzień w szkole. Przyzwyczaiłam się ponownie do ludzi i nauki, nawet z jesienią się zaprzyjaźniłam. :) Mam tak jak Alia A. aktualnie. Odpoczywam, obserwuję i cieszę się tym chłodnym tchnieniem. Chyba ciepły klimat jednak nie jest dla mnie, bo letnie upały bardziej mnie wykończyły niż spowodowały radość. I wiem, że tego nie przeczytacie, bo od razu rzucicie się na wyniki. xD 



Macie tu krótki filmik i mam nadzieję, że działa. Jeśli nie - no cóż, jak zjedziecie nieco niżej już widzicie wygraną. :) Wysłałam już jej wiadomość i na adres czekam do przyszłej soboty, potem losuję ponownie. :D




Wysłałam jeszcze każdej z was na e-mail drobną niespodziankę. Jeśli się wam spodoba - cieszę się, jeśli nie - no trudno. xD Ale nie uciekajcie ode mnie za daleko, bo trwa rozdanie półfabrykatów (które ma dziwne problemy z zawijaniem się na stronie głównej ;_;) i w najbliższej przyszłości czeka was więcej niespodzianek. :D 
Przez chwilę poczułam się jak profesjonalna blogerka, tylko przez chwilę. xD Dziś późnym popołudniem ukażę się również podsumowanie fotograficznego wyzwania i dowiecie się jak bardzo sobie z nim nie poradziłam. :')
Miłego dnia i do później! ;*

3 komentarze:

  1. Gratulacje , dzięki za zabawę i kupon rabatowy. Zapraszam serdecznie do mnie w odwiedziny http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, to ten moment, kiedy po dwutygodniowej przerwie zawitałam na bloggerze i przybywam napisać Tobie tutaj, że to niezmiernie miłe przeczytać o sobie już w trzecim zdaniu Twojego posta! Ale cóż, jesieni nie da się nie lubić:) Gratuluję zwyciężczyni i raz jeszcze szczerze i gorąco dziękuję na tak wspaniałą "nagrodę pocieszenia":D

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D