30 wrz 2015

Zuza przedstawia...

...Velvetorium. Jest ona moją inspiracją, z jej tutoriali nauczyłam się wielu sposobów na faktury, kolory i uzyskiwanie kształtów. Chociaż aktualnie korzystam z wielu instrukcji to do niej mam sentyment. Od niej zaczęło się moje zainteresowanie takimi filmikami. I to nie jest źle, że człowiek z nich korzysta. Im więcej tworzę przy ich pomocy tym lepiej mi idzie i jeszcze trochę, a mam nadzieję, sama będę w stanie z pamięci zrobić taką fakturę jak mi trzeba. :D Bo pomysłów mi nie brak, tylko ogranicza mnie brak umiejętności. A to najboleśniejsze co może być. 

Podrzucam moje pierwsze obejrzane filmiki, aż tak wiele się nie nauczyłam, ale były moją bazą startową. :) 






Cofam was do wczoraj i do wilka. Heloł, nikomu się nie podoba? :V
Całuję ;*

9 komentarzy:

  1. Sowa to czysta magia... Te oczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne filmiki, fajnie takie sobie pooglądać

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne!!!
    pozdrawiam gorąco ;*
    www.hand-md.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszła wspaniała, podziwiam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne, szczególnie ta sowa! ♥
    świetny blog, w końcu mój temat! Obserwuję :)
    3maj się cieplutko

    reallylovediy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za podrzucenie super kanału, myślę, że mi też bardzo pomoże. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Tutoriale zawsze spoko ;D. Może się w końcu czegoś nauczę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D