20 sty 2015

Kilka modelinowych tutoriali video

Troszkę się pochorowałam, ale nie szkodzi. Będę sobie rysować, bo nic innego nie mogę robić u babci. Naprawdę żałuję, że nigdzie nie ma miejsca na moje tworzenie. Tyle, że się rozwinę rysowniczo. Haha, taaa.
Podrzucam filmiki, które mnie ostatnio zainteresowały i mam zamiar je wypróbować. Nie wiem jak wy, ale lubię korzystać z takich rzeczy. Podpatrywać techniki, narzędzia oraz różne, niekonwencjonalne pomysły. A filmiki rosjanek są moimi najulubieńszymi. One mają rozmach. Szkoda, że kompletnie nie rozumiem ich języka. xD I oczywiście SoCraftastic. Odkąd na nią trafiłam nie potrafię rozstać się z jej filmikami, ale jeszcze żadnego nie próbowałam. :X





Siedzenie w domu wykańcza. Na szczęście ja już jestem przyzwyczajona do bezruchu i właśnie złapałam się na tym, że od dziesięciu minut patrzę się w przestrzeń i myślę o morzu. Zawiecha zawsze spoko. 
Miłego dnia!
 Całuję ;*

6 komentarzy:

  1. Cieszę się, że jednak napisałaś! Też czasem mam takie "zawiechy" - niby robię coś przy laptopie, a tak na prawdę patrze obok, w okno i sobie o czymś rozmyślam... Jejku w pierwszym tutorialu wszystko jest takie dokładne, wałkowanie specjalnym wałkiem, folia, odbijanie wykrawaczką - czuję się taka nieprofesjonalna :P W czwartym najbardziej podobają mi się dekoracje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te modelinowe ciasteczka to najpiękniejsza rzecz na świecie! Podziwiam ludzi, którzy się w to bawią - ja bym wszędzie zostawiała ślady linii papilarnych a kulki najprawdopodobniej miałyby kształt trójkąta ^^"
    Moja wychowawczyni robi takie cuda w wolnych chwilach. W zeszłym roku na wigilii klasowej dostaliśmy jej małe dzieła sztuki i byłam zachwycona. Żeby zrobić coś wyglądającego tak smakowicie to naprawdę trzeba mieć talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nadal zajmujesz się tworzeniem szablonów? :)
    Jeżeli tak, to jak mogę się z Tobą skontaktować? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajmuję się, ale dopiero od koło 1 lutego. :D Napisz mi na email: spalona.artystka@wp.pl :)

      Usuń
  4. Też lubię czasami pooglądać takie tutoriale, chociaż częściej są dla mnie inspiracją i rzadko wzoruję się na nich krok po kroku. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie zrozumiem jak autorki podobnych filmików to wszystko tworzą :/ Ja nawet jak się na nich wzoruję to mi coś nie wyjdzie, cóż - życie :DD

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D