24 sty 2015

Zawiadamiam, że dzieje się

Udało mi się dzisiaj pozbierać i pomimo koszmarno-tragicznej pogody coś stworzyłam. :D Nie idzie mi pisanie, bo jakoś tak po ponad czterech godzinach przy modelinie nie jestem już zbytnio do życia. Niedługo wrócę, najprędzej w przyszłą niedzielę. Mam nadzieję, że nie tęsknicie. ;)
Och, wiem, że weszłyście tu tylko dla tych kocich gifów. :3

Cats & Dogs | via Tumblr

gif | via Tumblr 

Untitled | via Tumblr 

Untitled 
cute | via Tumblr 
luxury | Tumblr 

Miłego wieczoru! :D
Całuję ;*

6 komentarzy:

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D