28 sty 2015

Oceaniczne serce

Cholera, komputer to niebezpieczna bestia. Pożera czas, energię oraz wszelką kreatywność. Właśnie złapałam się na tym, że kolejną godzinę siedzę i marnuję przed monitorem, a powinnam odrobić lekcje. Wybaczyłabym sobie, gdybym ten czas marnowałabym na czytanie analiz na PLUS-ie albo NAKW-ie. Ale nie, ja głupio gapię się na fejsbukową tablicę i przerzucam besty. :X Internecie, umrzyj (może nie na zawsze, ale na jakiś czas możesz)!
To akurat nie powtórkowe, ale próbowałam nowy sposób lepienia. Trochę nie pykło, bo miało wyglądać zupełnie inaczej. Tyle mojego, że kolorystyka wygląda spoko. :)
Wrócił znak wodny. Ja sobie zdjęć nie dam kraść. :X



O bezsenności, odejdź precz! Chyba w końcu pójdę do lekarza, bo to niemożliwość, żeby tyle czasu nie spać. :|
Miłego wieczoru!
Całuję ;*

13 komentarzy:

  1. Świetne kolory, brelok wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny efekt lekko popękanego serduszka.
    Śliczny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne serduszko. :)
    Ja z kolei dzisiaj cały dzień przesiedziałam nad modeliną (mam ferie) i mam już trochę dosyć :P.

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne serduszko, kolor piękny i moim zdaniem wszystko ładnie wykonane, te "pęknięcia" mają swój urok i bardzo mi się podobają *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny naszyjnik! Ja cały dzień dziś naswieżym powietrzu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne serduszko, wygląda trochę jak popękany kamyczek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło świetnie, kojarzy mi się z turkusem (w sensie z kamieniem). A z bezsennością nie ma żartów, do lekarza - marsz! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Serduszko wygląda jak prawdziwy kamień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne :) ja też często się łapię na tym że zamiast robić coś kreatywnego gapię się w ekran.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie te serduszko wyszło. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serduszko świetnie wygląda, bardzo fajny efekt wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przez chwilę myślałam, że to prawdziwy kamień, a nie modelina :0 Wygląda super, ten kolorek i te pęknięcia i w ogóle całość!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne jest! :)
    O tak, wszystkie strony pochłaniające dużą ilość czasu są złem. :X

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D