25 sty 2015

Wyżywałam się na cienkopisie

Jak chce to potrafię w jeden dzień zrobić więcej niż zwykle robię. Spięłam się, zrobiłam listę zadań i udało mi się zaliczyć każdy punkt, pomimo że wstałam o dziesiątej i kompletnie nie wiedziałam co ze sobą robię. Mózg jest trochę przeciążony teraz i spać mi się chce, bo ostatnio cierpię na bezsenność, ale została mi godzina do autobusu, więc może jeszcze coś zdziałam. Mam już wszystkie zdjęcia popakowane w posty robocze, ale czy wrócę w tym tygodniu na stałe jeszcze nie wiem, bo nauka wymaga mojej obecności. :X
Taką fajną kopertę do własnoręcznego wydrukowania znalazłam na pewnej stronie. Niestety kawałek papieru, na którym był wydrukowany adres odszedł w niebyt pogryziony przez kota. Ale znajdę adres i wam podrzucę, bo było więcej uroczych wzorów do wydrukowania. :D Ps. Tynka dostanie coś w tej kopercie oraz tę kartkę pod spodem z reniferem. :) Jakoś mnie naszło na wysyłanie różności po ludziach. Jak odkopię jeszcze inne adresy zrobię walentynki albo zwyczajnie wyślę kilka miłych słów. Znaczek nie kosztuje majątku, a mogę komuś poprawić humor. :)
Bazgroły cienkopisowe powstały z totalnego lenia. Nie chciało mi się uczyć ani nawet internetu włączać, więc mazałam co mi na myśl wpadło. Szałem to to nie jest, ale jak wytworzę jeszcze kilka takich to zrobię sobie kolaż na ścianę. :D







Mózg mi się rozłączył od reszty ciała. Jak zaraz nie zaaplikuję sobie kawy to będą mnie przenosić na przystanek, bo ja będę spać. :X 
Miłego dnia! 
Całuję ;*

10 komentarzy:

  1. O ja, ale tak koperta jest urocza. :3 Dobry pomysł z tym drobnym, ale praktycznym uszczęśliwianiem osób. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, ale ekstra! :D "I'm too psychic" - mega :3
    Pozdrawiam, http://world-is-pretty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest ta koperta! Strasznie mi się podoba, jest taka urocza :3 A rysunek ,,I'm too psychic" po prostu wymiata! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w tej kopercie- jest obłędna. Tynka na pewno się ucieszy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koperta jest super, ale pozostałe rzeczy też całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koperta jest świetna! Fajny pomysł z kolażem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna kopertka oraz te rysunki. :D

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D