10 lis 2013

Kolczyki złote drewno

Kocham takie leniwe weekendy. Nic tylko, książki na zmianę z serialami oraz hektolitry herbaty lub gorącej czekolady. Mogłabym tak życie przehulać do końca.  :D Chociaż prawdopodobnie po tygodniu wykończyłoby mnie to i wyruszyłabym gdzieś. ;)
Ostatnio się zastanawiałam jak to jest, że te blogerki (w tej chwili mówię o handmadowych), które tworzą świetne rzeczy, mają zadbaną stronę, mają tak mało obserwatorów, chociaż chcąc być logicznym one powinny ich mieć chociaż z pół tysiąca. Za to te, których prace wyglądają jak sześciolatek poszkodowanych na umyśle zbijają tyle ludzi i komentarze o treści wysoko słodzącej. Z deczka to krzywdzące dla tych lepszych, bo potem ludzie modelinę kojarzą z dziwnymi ludzikami i babeczkami przypominającymi kupę. -.-
 Dzisiaj niespecjalnie ambitne kolczyki. Ostatnio jestem całkowicie wyzuta z jakichkolwiek pomysłów. Brakuję mi wszystkiego. I nie mówię tu tylko o półfabrykatach. Brakuje mi chęci do czegokolwiek. Ale, ale. Biorę się za ćwiczeniowe wyzwania oraz powracam do czytania książek i kilkugodzinnych sesji słuchania muzyki. Mam wrażenie, że to od braku tego tak mi źle. :D 
Btw. Czy tylko mnie już wkurzają świąteczne reklamy oraz wszędobylskie choinki i mikołaje z czekolady w marketach?  o.O
 


Mam włosy w koszmarnym stanie. :/ Znacie jakieś dobre i nie za drogie maseczki lub odżywki do przesuszonych włosów? Bo nie chcę włosów obcinać na krótko, a mam w planach powrót do brązu. 
Zmieniłam muzykę w playliście na górze. Jest to co mnie ostatnio prześladuje. Za jakiś czas Lila doda to czego ona słucha. ;)
Trzymajcie się w ten zimny już wieczór. 
Całuję ;*

9 komentarzy:

  1. Często tak jest, że dobre blogi są mało popularne, a wybijają się te troszkę mniej dobre ;) Ale to też duża zasługa autorek, które dbają o to, żeby mieć jak najwięcej wejść...
    Nie tylko Ciebie to denerwuje, do świąt mamy jeszcze prawie dwa miesiące, można poczekać z tym wszystkim. A kolczyki są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolczyki :)
    Świąteczne reklamy nie tylko Ciebie denerwują... "drobna" przesada, by przygotowywać się do Świąt w listopadzie (albo nawet październiku)...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są,jak je zobaczyłam to od razu pomyślałam o złotym zniczu,podobny kolorek ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne :)
    A mnie się jakoś udziela już powoli świąteczna atmosfera BO MANDARYNKI :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajne kolczyki. : )
    Zgadzam się z Twoją opinią co do niektórych blogów handmade.
    Przecież do świąt już tylko 1,5 miesiąca - to idealna pora na takie reklamy! Ach. Mnie też to wszystko denerwuje. :/

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D