14 lis 2013

Wtyczka do telefonu

Rany,rany,rany. Ja zasypiam na siedząco. Zaraz wykańczam polski, angielski, niemiecki i towaroznawstwo i walę w kimono. Czyli do jakiejś dziesiątej posiedzę. Uwijam się z tym postem, bo równolegle mam włączone besty i im dłużej piszę post tym dłużej je przeglądam. xD
Wtyczkę stworzyłam specjalnie dla tego szkiełka. Jakimś cudem ostało mi się w rozmiarze chyba 7 mm i nie miałam co zrobić. Na szczęście w passionroomie posiadają takie cośki i dziubnęłam sobie takiego. (Piszę dziwnie, bo robię się nieprzytomna.) Potem nie wiedziałam co wpakować pod szkiełko, ale na szczęście okazało się, że posiadam brokat, który całkiem nieźle wygląda. :D Niestety teraz leży sobie ta wtyczka gdzieś samotnie w pudełku, bo często mam wpięte słuchawki i po prostu by mi przeszkadzała. Mam nadzieję, że ktoś będzie chciał się z nią zaprzyjaźnić. ;)



Czary-mary. Znikam i do soboty.
Całuję ;*

17 komentarzy:

  1. pomysłowe! bardzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny bajer, nie słyszałam o czymś takim! Ale ja bym od razu zgubiła, komórkę noszę non stop w kieszeni i wyciągam wyjatkowo brutalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ejj , ja jakaś zacofana jestem xD Nie wiedziałam, że coś takiego istnieje :O Fajny bajer, nie ma co

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe :) tez mam cos takiego :) kupiłam czarny diamencik na giełdzie :) tera poluje na kokardka z diamencików w I am .... ale za 30 zł trochę mi szkoda ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. super...jeszcze nigdy czegos takiego nie widziałam:)
    Muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ta wtyczka *U* Błyyyyszczyyy XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawia mnie tylko po co zatykać wejście słuchawkowe ? ":P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przypadku tego telefonu to wejście słuchawkowe było totalnie nie używane, bo i tak żadne słuchawki mi nie działały. xD Teraz mam nowy no i właśnie nie zatykam wejścia, bo non stop mam słuchawki podpięte. :D

      Usuń
  8. Ładnie wygląda, ale nie ogarniam idei czegoś takiego :P To chyba tylko dla ludzi, którzy nie używają słuchawek! :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne to jest ^^
    I wogule fajny pomysł z tym ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. super pomysł i ślicznie to wygląda:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczna *-* Gdzie kupujesz takie zatyczki (tzn. spód xd)

    Zapraszam na post jula-blog.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega śliczna ;*
    http://ag-agaa.blogspot.com/-obserwuje i licze na rewanż..

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D