17 lis 2013

Photo 19

Przedwczoraj miała zawitać tutaj Lila, ale była tak padnięta, że nie dała rady niczego napisać. Z kolei ja cały wczorajszy dzień spędziłam z dala od komputera. Ogólnie mam zamiar skończyć z pięciogodzinnym wlepianiem oczu w monitor. Wolę wrócić do czytania książek. :D
Skończyły mi się posty z biżuterią i konkretnie skończyła mi się biżuteria, którą byście nie widziały na blogu. Pora na potworzenie czegoś w najbliższym czasie. Mam całkiem sporo pomysłów na lepiańce, ale ani modeliny nie mam ani czasu. Postaram się w najbliższym czasie na wykołowanie obu elementów. :D Btw. to już chyba pora na zaczęcie zimowo-świątecznej kolekcji, ale nadal uważam, że reklamy bożonarodzeniowe są zbędne w listopadzie.
Dla was sprężyłam się i wyciągnęłam z pendriva jeszcze październikowe zdjęcia. Pierwsze trzy to moje ulubieńce. Każdy jest wyłącznie podciągnięty kontrastem i ewentualnie filtrem z pixlr, bo uważam, że im mniej ingerencji w zdjęcia tym lepiej. Kadry są takie jakie uchwyciłam, czyli zero wycinania. Zdjęcia robiłam moją kochaną cyfrówką. ;)
Nie daję wam wszystkich zdjęć na raz, ponieważ narobiłam ich całkiem sporo i było by ich za dużo na jeden post. Ale zapewne jeszcze w tym tygodniu wrzucę resztę, chyba że coś wytworzę. :)








Rany, nie wiem co zrobić z tym internetem. Ten post miał być na wczoraj, a nie wiem czy dzisiaj się uda, ale skoro czytacie to to się udało. ;)
Tak wgl chciałam się was zapytać czy czytanie to co ja piszę czy tylko przebiegacie wzrokiem i robicie "ctrl + v" i lecicie dalej.
Trzymajcie się, a ja będę się starała nie oszaleć do 22-go. :D
Całuję ;*

10 komentarzy:

  1. ja tam czytam to co ludzie pisza :)
    reklamy bozonarodzeniowe puszczane w listopadnie nie przeszkadzaja mi ;p bardzo lubie te świeta i nawet wczoraj kupilam już renifera na balkon <3
    Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne zdjęcia ;)
    Powiedziałabym,że biedronka najładniejsza,ale od kąd dowiedziałam się,że one gryzą juz ich nie lubię :/
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz racje te trzy pierwsze zdjęcia rządzą *-*
    Ja zawsze czytam to co ktoś napiszę :3
    Jeszcze nigdy nie miałam styczności z wkopiuj i wklej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia cudne, idealne na powiększenie i zawieszenie ich na ścianę niczym obraz :)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :) klimatyczne, jesienne, śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Drugie zdjęcie jest cudowne! *.*
    Oczywiście, że czytam co piszesz! Zawsze staram się czytać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia. : )
    Ja czytam. ; )
    Też myślę, żeby już niedługo zacząć pokazywać świąteczną biżuterię. : )

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D