29 lis 2013

Pierścionek popękane niebo

Czytam, więc znów za wiele nie napiszę. Poza tym ciężko mi się skupić, bo katar mi okropnie przeszkadza oraz siostra nad karkiem mi dyszy, bo chce zabrać notebooka. xD
Ten kaboszon mnie urzekł. Jestem najwidoczniej typową sroczką, bo wszystko co się błyszczy i świeci mi się podoba. No dobra, nie koniecznie wszystko. ;) 




Tu kupisz.

Andrzejki? Właśnie sobie przypomniałam, że jutro są. Nie wiem czy się będę bawić we wróżby, ale wam życzę dobrej zabawy i pomyślnych wróżb. ;)
Całuję ;*

8 komentarzy:

  1. Świetny *-*
    A ja na Andrzejki wpadam do kumpeli c:

    OdpowiedzUsuń
  2. no i piękny. ja tam się niestety w andrzejki nie bawię... a chciałabym!

    ______________________________________________________
    ZAPRASZAM NA KONKURS!!!
    ATRAKCYJNE NAGRODY!!

    http://splitmyself.blogspot.com/2013/11/konkurs-z-firmoo-wygraj-okulary.html

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D