30 kwi 2014

Inspiracje # 29

Pamiętacie jak jakiś czas temu (tak ze dwa lata w tył) podobało mi się vintydż? Jak to mówią - kobieta zmienną jest. Jeszcze wtedy nie wiedziałam, że najlepiej mi w czerni. ;)
 Dzisiaj o wiele swobodniej czuję się, gdy moja koszula jest czarna i gładka niż jak jest w kwiatuszki, kropeczki czy tam motylki (biedroneczki by się rymowały, ostatnio za dużo rzeczy mi się rymuje), dobra przyznaję, że różowy nadal mi się podoba, ale wyglądam w nim jak topielica i zostawiam sobie go na wyłącznie elementy dekoracyjne. xD
Pomimo, że coraz bardziej interesuję się rockowymi oraz punkowymi zespołami nie oznacza to, że na przykład mam deprechę i jestem pesymistką albo odnajduję przyjemność w cięciu się, a moim marzeniem jest umrzeć. Nie. Kurdę, nadal widok mojej własnej krwi mnie brzydzi, deprechę staram się zwalczać, chociaż coraz częściej dosięga mnie bezsens istnienia, ale to normalne, bo jestem nastolatką i w tym wieku się tak po prostu ma. Uważam, że powinnam iść na leczenie psychiatryczne, ale tylko dlatego, że jestem tak pokręcona i mam tyle psychicznych pomysłów, że strach. Jedyne z czym się utożsamiam z tymi internetowymi obrazkami to fakt samotności. Ale na to najciężej mi poradzić. :/
W tym miejscu było wyżalanie się, całkiem składnie napisane, ale postanowiłam wam tyłków nie truć i nie psuć pięknego dnia. :D
Lista moich mniejszych marzeń:

  • mieć przynajmniej po dwie dziurki na ucho, ale żadnych tuneli
  • mieć tatuaż ze smokiem na ramieniu lub gałązkę z kolcami róży pod obojczykiem
  • kupić sobie normalne, czarne, dwunastodziurkowe glany
  • kupić sobie gramofon i wszystkie płyty i winyle moich ulubionych zespołów
  • pójść na jakiś porządny koncert, wszystko jedno jaki
  • Woodstock! ♥ 
  • nauczyć się grać na czymkolwiek, flecie, gitarze, grzebieniu albo bębnach (na nerwach już umiem) 
  • rozpocząć akcje zero tolerancji dla braku książek w moim domu
Moje marzenia tak z dupy, ale nadal w temacie inspiracji. ;)

Hayley Williams.

Nobody's perfect? Really?





☪ where young people follow their dreams ☪ 

Hair

Untitled

Untitled


Gun Necklace Gun Jewelry Silver Gun Bow Necklace Bow Jewelry Pistol Necklace Revolver Necklace Punk Rock and Roll Rocker Heavy Metal




Untitled

Rock

Wanelo - Want, Need, Love

inspiracje pochodzą z :

Wybaczcie ten cholernie długi post. Czasem tak się dzieje, że się muszę wypisać. :/
Jeśli masz zamiar pisać komentarz typu "ślicznie" "fajne inspiracje" powiem grzecznie (tu osoby poniżej 18-tki zamykają ślepia) spierdalać. Nie po to się napisałam jak głupia, żebyś ty miał to gdzieś.
A wgl to wyjdź na dwór i wyżyj się. 
Całuję ;*

9 komentarzy:

  1. Widzę, że mamy kilka takich samych marzeń! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Muzyka rockowa to jedyny słuszny kierunek muzyczny :P
    Jak byłam nastolatką miałam podobne marzenia. Mam po dwie dziurki w każdym uchu, tzn w jednym mam trzy! Pamiętam jak walczyłam z mamą o pierwszą dodatkową dziurę. Glany i gramofon też mam. I trochę zjechaną już płytę winylową Perfectu :)
    Ale powiem Ci że właśnie w tym momencie zaczęłam się kształtować. Moją osobowość i charakter :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. nawet ostatnich linijek nie przeczytała . . .

      Usuń
  4. te kolorowe wlosy sa przepiekne!!<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe masz marzenia, powodzenia w ich spełnieniu. :)
    Mnie z Twoimi marzeniami łączą tylko książki i umiejętność gry na flecie poprzecznym (skończyłam szkołę muzyczną ;p). Sporo się różnimy, ale mimo to bardzo przyjemnie się czyta Twojego bloga. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorowe włosy są super <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się farbowane na takie kolory włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja moje glany sprzedaję, są czerwone i za krótkie moim zdaniem, więc też poszukuję czarnych, dłuższych :) Mi też podoba się taka muzyka, co widać w moim stylu, ale niestety w moich kręgach osoby o takim samym guście to straszna patola, a trzeba sobie radzić... :/

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D