2 kwi 2014

Srebrny Smok - naszyjnik

Właśnie wykańczam szablon dla Olcikk (jak to brutalnie brzmi :D ) i zaraz lecę na rower, aby nieco się rozbudzić. Trzeci dzień z rzędu chodzę jak zombie, potykam się o własne nogi, wpadam na innych ludzi oraz nie potrafię policzyć do pięćdziesięciu, żeby zapłacić w sklepie. Dzisiaj idę spać jak najwcześniej się da. Najwyżej się w nocy będę budzić. :X
Wczorajszym żartem był brak posta. A tak serio Lila lekko zawiodła, ale się nie dziwię. Padła wczoraj na łóżko i nie wstała do wieczora. Jak ja bym miała tyle roboty co ona też bym ledwo chodziła (a raczej nie ruszałabym się z podłogi- w zależności czy bym się ruszyła - z łóżka, patrząc na to co robi ze mną niewyspanie o.o).
Powiadam wam, zmiana czasu to koszmar.
Oto co zrobiłam ze srebrnej modeliny, która na szczęście nie była takim felerem jak złota. Powiedziałam sobie, zrobię srebrnego smoka jako naszyjnik. W planach był sam smok, bez tła, ale bałam się, że go uszkodzę. Poza tym sam łeb nie wyglądałby za wyjściowo, następnym razem ulepię smoka w całości. :D
Jaram się jego okiem. xD






Bardzo polubiłam się z plecionkami i pół godziny temu powstała kolejna bransoletka. Mam zamiar zrobić ich jeszcze ze trzy lub cztery. :3
Całuję ;*

11 komentarzy:

  1. Śliczny. :3
    Szkoda, że nie zienie ogniem. :( xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, jeszcze by kogoś poparzył i byłoby smutno. :C Ale pomyślę nad tym. :D

      Usuń
  2. Smokorożec :D Fajny. Na początku kręciłam głową, żeby zobaczyć go tak, jak mi smoka by przypominał, ale zdałam sobie sprawę, że on tak ma wyglądać ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Udane smoczysko, udane :))) Pozdrowionka i....dobrej nocy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super smoczysko, wygląda tak groźnie:D Dobry pomysł z tłem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja bym powiedziała, że to królik, albo kwiatek, gdybym nie wiedziała, że to smok. A to oko jest zabójcze wręcz! Podoba mi się :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, na pewno sporo się napracowałaś ;o

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D