26 kwi 2014

Kwiatowo

Hejeczkaa :) no i tak jak mówiłam nie mam zamiaru ostawiać Was na dłużej więc jestem :) Jejku, jejku, co by tu napisać, weny brak to może krótko zwięźle i na temat :D Dzisiaj byłam w szkole na kursie, jak wróciłam to prawie zasnęłam, kto wymyślił żeby to było w soboty, eh :( No ale już jest dobrze, pokoik posprzątany, więc można odpoczywać :) A raczej długo to nie potrwa bo trzeba się brać za jakieś lekcje gdyż koniec roku blisko a oceny mam straszne :D
Dooobra, nie będę przynudzać :D Dzisiaj mam dla Was pudło po butach, myślę że jak dokupię jakieś fajne wstążeczki, koronkowe kwiatuszki czy coś takiego to będzie dodatkowa ozdoba i wtedy na pewno Wam pokażę :) Dla udowodnienia że to było kiedyś pudło po butach macie ostatnie zdjęcie :D Ktoś pod ostatnim postem powiedział, że szkoda bo nie widać jak wyglądało na początku, fakt myślałam nad tym i mam pewien pomysł na posty. Mianowicie kiedy będę robiła następnym razem coś to każdy etap będę pokazywać w osobnym poście :) zaczynając od fazy początkowej i na gotowym przedmiocie kończąc :) Co Wy na to? Chciałybyście takie posty czy lepiej w jednym wszystko? :)





Miło by było gdybyście odpowiedziały na moje pytanie znad zdjęć i z góry dziękuję :) A teraz trzeba lecieć wstawiać moje bransoletki i inne rzeczy na sprzedaż :) Także bajoo :*

10 komentarzy:

  1. Ale fajne, mi by się mnóstwo takich pudełek przydało! :)
    Ja rozpoznaję, że po butach, ale pokazywanie kolejnych etapów powstawania jest ciekawym pomysłem, więc możesz zrobić takie posty ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłoby być po kolei - zawsze jakaś odmiana :) Ale jeśli ma to być męczące dla Ciebie to odpuść.
    Chociaż szczerze nie ukrywam, że chętnie bym sama zobaczyła :D
    Ślicznie wyszło pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygląda to pudełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lepiej zrobić w jednym poście kolejne etapy. Powstanie wtedy takie "krok po kroku".
    Pudełeczko bardzo fajne, lubię gdy można dać drugie życie przedmiotom.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twierdzę skromnym swoim zdaniem, ze najfajniejsze są posty "jak zrobić cos krok po kroku: gdy wszystkie kroki są w jednym poscie, wtedy jest bardzo przejrzyście. Oraz bardzo inspirująco!
    Bardzo eleganckie pudełko po butach ;) Też zawsze miałąm sentyment do tych kartoników. Są takie praktyczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. To pudełko jest świetne. Wygląda jak drewniane. Osobiście myślę, że lepiej jakby wszystko było w jednym poście :))

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D