27 kwi 2014

Zuza przedstawia...

... Banshee! (Pamiętacie jeszcze tą serie na moim blogu? C:) Taki mi się rzuciło, że mogę was zapoznać z jedyną Jutuberką, którą lubię oglądać i wcale mnie nie denerwuje, a wierzcie mi, ciężko było mi taką znaleźć. Przedzierałam się przez te internetowe pamiętniki jak przez dżunglę i trafiałam wyłącznie na padlinę internetową. Albo zamknięte już kanały albo totalne nieużytki. To nie jest fajne jak się chce zapełnić czymś wyjątkowo nudne i niekreatywne popołudnie.
A tak, dzięki niewielkiej pomocy ze strony Lili, trafiłam na Banshee aka Szaloną Zuzię. Najpierw obejrzałam kilka odcinków Szalonej Zuzi. Niektóre z nich były naprawdę szalone.



Ona nie jest do końca normalna. Z resztą, jak prawie każda Zuza, młahahaha! :3
W sumie reszta filmików też nie jest zwyczajna i dlatego po obejrzeniu zawsze mam lepszy humor. Polecam bardziej niż całe kilo czekolady. :D Przynajmniej od Szalonej Zuzi się nie tyje. ;)
Ale, ale, przecież przedstawiłam Banshee, nie Zuzię. No tak, bo Banshee to Zuzia, ale z nowym programem, może mniej szalonym, ale nadal zabawnym i poprawiającym humor. A program ten to PANIERKA. Na końcu każdego odcinka można się dowiedzieć dlaczego. :D


Więcej nie wrzucam, same sobie wyszukajcie resztę. Kolejność w sumie nie obowiązuje, ale ja lubię oglądać po kolei. Łapkujcie ją, subujcie, jeśli tylko chwyciła was za... mózg, jak mnie. Ona troszkę ryje mi banie, chociaż i tak mam już ostro zrytą. :3 
Znikam, oglądam Glee na zmianę z nią. Nic mi się nie chce. Taaki leń mnie złapał, że heej sokoły!
Koszmarna pogoda się zrobiła. :/
Całuję ;*

5 komentarzy:

  1. :D:D fakt, bardzo oryginalne te filmiki :) subskrybuję, lubię sobie czasem coś dziwnego obejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Filmiki bardzo ciekawe, cieżko znaleść takie pozytywne osóbki. A u mnie słoneczko za oknem
    Zapraszam Cię do odwiedzenia mojego bloga
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Może zechcesz zostać tam na dłużej albo przygarnąć którąś z moich prac :)
    Pozdrawiam wiosennie i życzę udanego tygodnia
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha ha zjadła ślimaka! niezły z niej świr :)

    OdpowiedzUsuń
  4. haha :D właśnie sobie skończyłam oglądać Panierkę, wyłączam youtube'a, klikam w Waszego bloga, przeglądam posty w tył, a tu o Banshee <3
    Uwielbiam jej filmiki, choć dopiero niedawno ją odkryłam. c:
    no to ten :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D