23 lip 2014

Inspiracje #32

Chyba zbliża się burza albo same mroczne chmury. Okolica zaczyna wyglądać groźnie. :3
Przyszły do mnie dwie paczuchy. Zawartość pierwszej pokazałam na ista i to jest to ostatnie zdjęcie. Druga ucieszyłam mnie ogromnie. Mianowicie przyszły do mnie dwie farby w sprayu w kolorze urzekającej purpury i magicznego fioletu. Tak nazywają się te kolory na opakowaniu. ;) Będę testować je już niedługo i na pewno przekażę wam moje spostrzeżenia. :D
Mamy już połowę wakacji, co spostrzegałam już niedawno. Z tej racji wpadam do was z owocowymi inspiracjami. Sama przed chwilą wróciłam z wyjadania malin i poziomek.

I love summer
Tropical Cocktails♥ 
Fresh.  
Eating Fruit in Summer 
Watermelon 
😍 
Food | via Tumblr 
Lavender 
Untitled 
pinkheartsandsparkledreams.tumblr.com 
 

Znikam, bo się błyska. 
Całuję ;*

6 komentarzy:

  1. mmm :d teraz mam ochotę na arbuza :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakowite inspiracje, dla duszy i podniebienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, faktycznie jak patrzę na te inspiracje to na myśl przychodzi mi piękne, ciepłe lato :)
    Ostatnio pogoda mocno mnie zaskakuje. Jakoś deszczowo się zrobiło, a nawet burzowo...

    OdpowiedzUsuń
  4. Pragnę arbuza! A te naleśniki.. :o Jadłam ostatnio podobne w jednej z nadmorskich restauracji. Były okropne. Ale zawsze jakieś wspomnienia. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wchodzę na Twojego instagrama i zaczynam się śmiać. Ty rysowałaś witch, ja dziś wygrzebałam stare karteczki z nimi. :D

      Usuń
  5. Uwielbiam wakacje a twoje inspiracje uświadomiły mi że nie warto siedzieć przed komputerem tylko korzystać z tego czasu:)
    muliniane-cudenkla.blogspot.com
    Miłych wakacji:)

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D