26 lip 2014

Soczyste brzoskwinki

Nie mam co ze sobą zrobić. Serio. Czekam jak tata napisze mi, że mam jechać mu pomóc w malowaniu, więc nic nie zaczynam, żeby się nie wybijać potem z rytmu. Tak więc przemierzam internet, patrząc na głupkowate obrazki i irytuję się przy wstawianiu zdjęć na fb. Przeuroczo. :3
Właśnie walczę z dziwnym uczuciem, towarzyszącym mi za każdym razem, gdy chce zrobić coś głupiego ze sobą. Taki rodzaj niepewności. Pojawia się, denerwuje, choć za każdym razem wiem, że po np. farbowaniu włosów na kolorowo moja pewność siebie będzie na najwyższym stopniu. Uch, kilka głębszych oddechów i będzie ok.
Postanowiłam poszaleć z owocami. W końcu lato jest, więc i sezon na te smakołyki. Niestety choćby nie wiem jak się starała na obecną chwilę owoce wychodzą mi mało realistycznie. Muszę jeszcze dużo trenować. :C Mimo, że lepię od prawie trzech lat to moje ogromne przerwy nie działają na moją korzyść. Jedyne w czym idzie mi lepiej to lepienie kwiatów. xD


Idę poszukiwać jakiejś porządnej strony z serialami i ściągnąć sobie wszystkie sezony "Glee". :D
Miłego popołudnia!
Całuję ;*

14 komentarzy:

  1. kinoman.tv tam masz filmy i seriale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, wyglądają jak prawdziwe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzoskwinki ślicznie si,e prezentują. Naprawdę wyglądają jak prawdziwe. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądają. Według mne dosyć realistyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mało realistyczne? Daj spokój, wyszły jak prawdziwe o.O
    Więcej owocowych wyrobów proszę, bo są świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne, chętnie bym zjadła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :) Bardzo dziękuję Ci za wszystkie pozytywne komentarze u mnie :* Swietnie wyszły Ci te kolczyki, ja uważam, że są bardzo realistyczne. Powiem Ci, że też nie mam co ze sobą zrobić ostatnio ;) Jeżeli chcesz zobaczyć moją ostatnia pracę w powiększeniu, to jest tutaj: http://3.bp.blogspot.com/-HurWC848Cio/U9PhePGGH0I/AAAAAAAABeI/N5-nhz-z2ck/s1600/piratesl.jpg

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie tu są piękne skarby!!! Gratuluję pomysłowości i talentu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają przecudnie :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Smakowite kolczyki, kolorki wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne. Przypomniałaś mi, że już od dawna planowałam ulepić brzoskwinki. ;)

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D