19 lip 2014

Kolczyki kwiaty koniczyny

Szykuje się mój chwilowy powrót, bo teoretycznie mam nowy limit na internecie. W praktyce nadal nic nie mogę zrobić, a napis "błąd wczytywania strony" będzie śnił mi się po nocach, ale jakoś się z tym uporam. :)
Miałam tyle ambitnych planów na wakacje, a jak na razie wszystkie leżą przykurzone w zakamarkach mojej pamięci. Nawet najprostsze jeżdżenie na rowerze ciągle mi się przekłada. Przy tych temperaturach jedynie co to bujanie się na dworze z książką i wieczorne spacery do parku. I jakoś tak czas mija. Może rzucicie mi jakieś wyzwanie? :D
Jakoś na początku tygodnia uzbierałam wystarczająco pierdół z modeliny do wrzucenia do piecyka, a potem w bardzo powolnym tempie udało mi się polakierować kilka z nich i zmontować.
Koniczynki stworzyłam na wyzwanie na Kreatywnym Kufrze. Miałam dać same kwiaty, ale uznałam, że mogą mi nie uznać i doczepiłam listki. Nie mam lepszych zdjęć, bo wcięło mi poprzednie tło i muszę znaleźć sobie nowe. :C 




 

Mam koszmarnie ciężki dylemat. Miałam sobie zrobić dziarę. Nawet wybrałam sobie kilka wzorów, coby potem uzgodnić z tatuażystą, który byłby lepszy wizualnie na mnie. Niestety boję się, że mogę nie wytrzymać bólu, poza tym dosyć mocno boję się igieł. :< Normalnie dzień i noc o tym rozmyślam. Chyba odłożę wykonanie na jakiś późniejszy moment. 
Miłego dnia!
Całuję ;*

6 komentarzy:

  1. Kolczyki śliczne!
    A co do tatuażu... poczekaj trochę. Trzeba pamiętać, że to zostaje na całe życie i musi to być przemyślana decyzja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki prześliczne :) Co do tatuażu, radziłabym się zastanowić, bo jednak będzie on z Tobą całe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze skojarzenie - mózg.
    hahah
    Ale i tak są świetne i pomysłowe, wcześniej takich nigdzie nie widziałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna koniczynka...trzymam za cb kciuki w wyzwaniu:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Miłych wakacji i powodzenia w tworzeniu..

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniczynki ładne. ;)
    Z tym tatuażem to lepiej się zastanowić. W przyszłości chciałabym mieć jakiś niewielki, ale dopiero, gdy będę pewna, że wybrany wzór jest odpowiedni i naprawdę mi się podoba. A Ty nad jakimi się zastanawiasz? Poza tym, tak samo ja Ty, obawiam się bólu. :/

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D