31 lip 2014

Chodź ze mną

Stworzyłam już bluzkę Młodszej, obejrzałam parę tutoriali na modelinę i zerwałam szpinak. Przekąszę coś i zabieram się do tworzenia biżuterii oraz obfocenia tego co już mam. Mam też ambitny plan stworzenia pewnej, bardzo fajnej dekoracji na ścianę, bo jakimś sposobem owa ściana jest koszmarnie utytłana czerwoną farbą i powiedzmy, że to nie moja wina. ;)
Postanowiłam zadbać o waszą edukację muzyczną, przy okazji samej się relaksując.
 Kongos poznałam dopiero dzisiaj, przesłuchałam tylko trzy piosenki, ale zdecydowanie mi się spodobali i jak skończę oglądać "Sherlocka" znajdę sobie więcej ich piosenek. :)
Bastille o ile wiem chyba nie trzeba wam przedstawiać. W radiu leci ich piosenka "Things we lost in the fire" czy jakoś tak. Za to "Bad blood" wolę o wiele bardziej od tego co ciągle słyszymy w radiu. :D
 Foster the people raz lubię, raz mam ochotę krzyczeć jak słyszę ich piosenkę. Nie wiem czym to idzie, ale aktualnie jestem w fazie wychodzenia z krzyku i lubienia ich, tak więc musieli się dzisiaj tu znaleźć. ;)


Mam nadzieję, że odsłuchacie ich, chociaż by żeby przekonać się czego słucham i poznać coś nowego. :)
Tak więc do napisania i miłego dnia. :D
Całuję ;*

2 komentarze:

  1. Ciekawe kawałki choć nie do końca w moim typie :) Chociaż Kongos brzmi fajnie!
    Pamiętam jak odkryłam Foster the people jakiś czas przed tym, jak zaczęli męczyć w radiu Pumped up kicks, przesłuchałam dużą część ich piosenek na tekstowie i niestety żadnej nie polubiłam już tak bardzo jak tamtej. Grają dziwną muzykę, jak dla mnie przekombinowaną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Foster the people lubię, to jedyna muzyka jakiej jestem w stanie słuchać ucząc się :D

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D