28 lip 2014

Udoskonalona - od przyjaciółki

W końcu się przełamałam i obejrzałam first look, i całą resztę z The Sims 4. Jestem zdruzgotana. Niby mi się podoba. Intuicyjne tworzenie sima i tryb budowania, możliwość robienia kilku czynności na raz, różne interakcje związane z humorem, mniej cech, ale zniknęły małe dzieci, nie ma basenów (gdzie ja potopię simów? :O) i wróciły ekrany ładowania między parcelami. I ta grafika, jak z bajek o Barbie. Nie wiem czy kiedykolwiek kupię tą część. Na razie jestem zadowolona z trójki, a dwójkę uważam za najbardziej udaną. :)
Moja bawi się muliną. Poprosiłam ją kiedyś, żeby zrobiła mi bransoletkę z pełną nazwą Chemików. Bransa wyszła za długa na moją chudą łapę i nosiłam ją tylko okazjonalnie, jak nie bałam się, że spadnie. Niedawno przyszło mi do głowy, że mogę sobie ją przerobić. Ucięłam końce, dopasowałam do ręki i tada! Nareszcie mogę ją nosić bez przeszkód. :D Zawieszka nie jest całkowicie z tyłka, na jednym z ostatnich płyt były dwa skrzyżowane pistolety. ;)



Lecę lamić w simsy. 
Całuję ;*

9 komentarzy:

  1. Ja mam za słaby komputer na takie nowości niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna :) Na mnie niestety też często bransoletki są za długie...

    OdpowiedzUsuń
  3. To wychodzi kolejna część Simsów?? Oooo... a ja nie zdążyłam jeszcze w 3 dobrze pograć ;) Fakt, 2 była chyba najbardziej wypasiona (ten skok techniki XD), ale jednak najwięcej czasu spędziłam przy 1-ce. To były czasy :) Bransoletka bardzo ładna, świetny motyw z tym pistoletem. Lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm, to ja jestem całkiem zacofana bo do simsów 3 nawet nie doszłam, cały czas jestem na 2 :D Ale skoro w 4 zlikwidowali małe dzieci i baseny to to jest chore! o.O :D
    Ten pistolet świetnie dopełnia całość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest :3 a najważniejsze, że pasuje na Twoją rękę :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozbycie się ekranów ładowania między parcelami było jedną z największych zalet Sims 3! Brak basenów i małych dzieci? Chyba sobie jaja robią :(
    Spoko bransoletka, zawsze mi fajnie jak widzę mulinę na nadgarstkach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Największy sentyment mam do jedynki. Ach, ile się w to grało! Część 4 mnie nie przekonuje, więc zostanę przy 3. ;)
    Ładna bransoletka. Kiedyś też dostałam za dużą i dopiero ostatnio wpadłam na genialny pomysł, aby ją przerobić. :3

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D