8 sie 2013

Bransoletka love z niebieskimi kryształkami

Nie będąc oryginalna również napiszę, że jest duszno, pocę się jak mysz, pomimo braku odzienia wierzchniego, a mój mózg z galarety zamienił się w zupę. Jedyny plus tej pogody - klej szybciej zasycha. :X
Ta bransoletka jest kolejną moją ulubioną. Zrobiłam ją w sobotę, w prawie całkowitych ciemnościach (Zuza ekolog - nie chciało się porządnego światła zapalić) i szczerzę jestem z niej maks zadowolona. A już się bałam, że nie zużyję tych cudnych koralików. :D 
Planuję wyprzedaż mojej szkatułki z biżuterią. Ja nie przenoszę tego wszystkiego do końca życia. xD




Leżing, czytajżing + zabawa szablonem. Tylko tyle jestem dzisiaj w stanie robić. Na nowości sobie trochę poczekacie. ;)
Chyba liczba zgłoszeń przekroczyła dwadzieścia. Muszę wymedytować jakieś ekstra dodatki. 
Klik znaczniki.
Całuję ;*

21 komentarzy:

  1. Śliczna ♥I kolor koralików niesamowity ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna bransoletka. Niebieski ze starym złotem współgra cud i palce lizać. :D
    E tam, duchota jest spoko. xD Wpakuj się pod zraszacz jak za gorąco. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna, dziewczęca, delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bransoletka, taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, o takim plusie upałów jeszcze nie słyszałam :D
    Pięknie wygląda takie połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jest! ;)
    Bardzo fajnie się prezentuje + świetne połączenie kolorów! ;)

    Zapraszam również do siebie na nowy post i zobaczenie nowego wyglądu bloga ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo, bardzo, bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  9. cudna *.* i na dodatek niebieska ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna:)

    Zapraszam do mnie na konkurs - zestawy kosmetyków Flos-Lek wygrywają aż trzy osoby!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, zgadzam się. Upały są mega męczące. A jednak znajdzie się jakiś plus :D
    Piękna bransoletka :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna :)
    perfettojewellery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. *.*
    zapraszam julcia102030.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna < 33
    Wiatrak już nawet nie pomaga -.-

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D