4 sie 2013

Kolczyki fioletowe rozgwiazdy w starym złocie

Mam totalny brak pomysłu co by wam dzisiaj napisać. ;) 
Nie powinnam się przyznawać, ale te kolczyki znów powstały pod wpływem impulsu. Jakoś nie potrafię planować co mam zrobić. Zazwyczaj siadam przed pudłami z elementami, wyjmuję wszystko po kolei, a potem tworzę. Zakupy zresztą też są najczęściej nie przemyślane. xD
Zastanawiałam się czy zielony pasuje do ciemnego fioletu. Zdecydowałam, że tak i jeszcze dołożyłam stare złoto. Teraz te kolczyki są moimi faworytami. Jak będę miała chwilę pewnie je wystawię na Srebrnej Agrafce. Ciekawe czy komuś się spodobają. ;)




 

Robiłam wczoraj koleżance mojej siostry nowy wygląd bloga. I wiecie co? Zrobiłam go całkiem przez przypadek, bo miało być inne tło oraz szablon. Niestety owa koleżanka przyszła zobaczyć jak to wygląda i stanęło na tym, że zostawiłam szablon i tło, które wypróbowywałam, a dorzuciłam baner. Zostałam wyściskana, bo stwierdziła, że bardzo się jej podoba. Tu możecie zobaczyć ten blog.
Hmm, może życie to pasmo przypadków. xD
Widzimy się wieczorem.
Klik znaczniki.
Całuję ;*

10 komentarzy:

  1. Świetne :D

    Ja tak samo wszystko wyciągam i dopiero wtedy przypływa do mnie wena XD

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za takimi mrocznymi blogami

    zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale te gdziazdki sa naprawdę ładne, mają miłą wizualnie fakturę mocny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne są, wszystko pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te kolczyki ♥
    Ten fioletowy kolor i ksztalt - gwiazdki!
    Podobają mi się :))
    Obserwuję i liczę na rewanż ;3
    http://misiamisiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. hejka, sama ulepiłaś te gwiaqzdki, czy miałaś szablon? bo są idealne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, gwiazdki kupiłam na passionroom. To koraliki. ;) Ale podrzuciłaś mi dobry pomysł, dzięki. ;D

      Usuń
  7. Ładne kolczyki:)

    Pozdrawiam
    http://orlakshop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Chciałam prosić o miłe słowo, co by mnie mobilizowało, ale chrzanie. W końcu to ty chcesz coś napisać do mnie, a nie na odwrót.

Spamerów grzecznie proszę o opuszczenie tego bloga, tak jak zdziczałych anonimów.

Jeśli masz blog w g+ zostaw link, bo potem nie mogę się odwdzięczyć.

Na pytania zawarte w komentarzach odpowiadam tutaj, więc czasem zajrzyj, jeśli liczysz na odpowiedź. :D